|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#501 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Jepp. Han gjentok det til det kjedsommelige via forsvareren. Jeg finner ikke saken på nettutgaven av Dagbladet, men det sto i gårsdagens papirutgave.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#502 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)At han skal ha en hel gjeng med engasjerte ungdommer bak seg har jeg liten tro på.
|
|
|
#503 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Sjølvinnsikt er ikkje for alle...
|
|
#504 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Øygards bror beklager. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10110716 |
|
|
|
|
#505 |
|
Ny-schmy
![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Den lederen hadde ikke jeg fått med meg. Endelig noen som stilte ham til ansvar også for uttalelsene om at jenta hadde en del av ansvaret.
Sist redigert av Tyttebær : 03-06-13 kl 08:56. Årsak: Blingset på geografien. |
|
|
|
|
#507 |
|
Ny-schmy
![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Ah, takk! Jeg tenkte jo Skjåk, men så ble det feil likevel.
|
|
|
#508 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg synes også dette var veldig viktig. Det gir et signal utad om at dette er noe familien Øygard driver med uten å ha bygdene bak seg. Og så gir det jenta og familien hennes støtte. I tillegg så sier jo de folkevalgte i Skjåk klart fra til ordføreren sin at dette ikke er måten å oppføre seg på når man er tillitsvalgt. Jeg likte den lederen i Fjuken veldig godt og synes at Asta Brimi (redaktøren) er en veldig klok dame.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#509 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Fant denne på nett, og er ganske så enig i den ja.
|
|
|
|
|
#511 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Så godt å lese! Velskrevet og flott kommentar - ferdig snakka! |
|
|
|
|
#512 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg hjemsøkes litt av et kort radiointervju jeg hørte av jenta etter rettssaken. Hun ble spurt om hvorfor hun ikke hadde snakket negativt om ordføreren under rettssaken og hun sa noe i retningen av at han jo hadde vært snill også, hadde latt henne fått oppleve mye fint, fått møtt mange, fått lært mye. Jeg fant det dypt forstyrrende, uten at jeg helt klarer å sette ord på hvorfor. Andre som hørte det?
|
|
#513 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Og er det noen som vet hvor man kan lese hele dommen?
|
|
#515 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Her er ihvertfall dommen fra tingretten, den delen av den som er offentlig. http://www.domstol.no/no/Aktuelt/Nyh...-Oygard-saken/ |
|
|
|
|
#516 |
|
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Her er dommen fra Lagmannsretten: http://www.domstol.no/upload/ELAG/In...%2005%2030.pdf
|
|
|
#517 |
|
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Og jeg kjenner jeg blir så sint. Så utrolig sint.
|
|
|
#518 |
|
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Reidun Øygard skal visst være gjest på TV2-programmet Sommertid.
|
|
|
#519 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Seriøst? Hvis hun skal dit for å fortelle om hvordan det er å være kona til en mann som har vært utro og brutt loven, så kanskje. Hvis hun skal dit for å drive med ryktespredning, så synes jeg de kan spare seg. Virkelig.
|
|
|
|
#520 |
|
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg hadde gledet meg til Sommertid, nå må jeg i stedet boikotte TV2 for evig og alltid.
|
![]() |
|
|