|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#461 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Alle gavene er i hus! Og tre! Og gaver er sendt avgårde til USA. Har vasket klær og handlet strømpebukser, dette begynner å se ålreit ut!
|
|
|
|
#463 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi er ferdige med julegavene, og juletreet står i boden og avklimatiserer seg. Innser at det i grunnen bare er vaskingen jeg virkelig sjusker med.
|
|
|
#464 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Hva er igjen: |
|
|
|
|
|
#466 |
|
Einsam
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg og ungene hadde en skikkelig ryddesjau i ettermiddag, tror faktisk vi dreiv på i over to timer. Men, selv om det er etter 20.desember, føler jeg meg likevel usjuskete |
|
|
|
|
|
#467 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Uff, det går virkelig sakte her i år. Idag må jeg få sendt de siste julekortene, skrive handleliste, rydde huset (for imorgen skal jeg vaske-og nei, deet blir ikke mer enn en vanlig helgevask). De siste gavene må kjøpes inn, pepperkakehjertene bakes + kransekakestenger, sarah bernhardt og pepperkakehuset skal monteres....men alt dette skjer imorgen. Idag må jeg få delt ut de siste gavene også. Ja, også må jeg få vasket fintøyet. Gosh, blir jeg ferdig til julaften er det tydeligvis et under! For vi skal jo selvsagt ha julaften her. Og glemte jeg å si at der har ikke kommet opp pynt i det hele tatt? Selv ikke en bitteliten nisse? Neida, for her skal vi pynte i morgen. God jul |
|
|
|
|
|
#468 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?I går skulle jeg innom polet på vei hjem, og ut igjen på kvelden for å handle inn julemat og noen gaver. Gjorde jeg noe som helst som liknet på å sette foten i en butikk? Neida. Jeg brettet klær og så på Love Actually. |
|
|
|
|
|
#469 |
|
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Eg byrja desember bra med å ha stålkontroll og usedvanleg god tid. I dag vakna eg til ungar som forkynte at det er to -2- dagar igjen til jul. Kjente eg vart litt kvalm då.
|
|
|
#470 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg sitter og plukker bilder til julekort.
|
|
|
#471 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Må nok melde meg ut, har vaska soverommet til de to minste. |
|
|
|
|
|
#472 |
|
Har diplom
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Øh. Jeg har vært å handlet i lunsjen. Jeg er glad jeg ikke hadde høy blodtrykk fra før, for jeg har det nå. Ikke fant jeg det jeg skulle heller. Hva er egentlig greia med at folk ikke kan kjøre bil i desember? |
|
|
|
|
|
#473 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg satt bort steking av medisterkaker og sying av lammerullen til søstern min... skal jobbe i kveld og jobbe dag i morgen. Fremdeles ikke fått hverken ryddet ferdig eller pyntet ferdig... ikke er jeg ferdig med julegavene heller. For ikke å glemme juleselskapet jeg skal ha 2. juledag... vet bare at jeg har bedt inn til koldtbord. Ja, ja... blir hektisk etter jobb i morgen kjenner jeg.
|
|
|
#474 |
|
Har diplom
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nå har jeg vært på polet. Jeg skulle levere noen julegaver for jobben, og med et lite besøkt pol i nærheten av julegaveutleveringdestinasjonen snek jeg meg til en liten shoppingrunde. Det blei dyrt gitt.Noe av det er gaver, så nå er jeg jo nesten helt ferdig med julegavene. |
|
|
|
|
|
#475 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg kan melde meg ut herfra.
|
|
|
|
#476 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Har kjøpt siste gave i dag men ikke pakket de inn. Huset blir nok ikke vasket med det første og julekort som skal til det store utland er ikke sendt. Polet har jeg glemt så der må jeg nok bruke litt tid. Men tid har vi jo nok av, er hele to dager igjen til alt skal være ferdig |
|
|
|
|
|
#477 |
|
Einsam
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg kommer til å få det mest kreative juletreet hvertfall! Vesla insisterte på å pynte det selv. Og det gjør hun. Og det er ikke snakk om at noe skal ligge igjen esken etterpå, så her blir det hummer og kanari |
|
|
|
|
|
#479 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Ta det med ro cora, vi er flere i den båten. Det blir jul her også, til slutt. |
|
|
|
![]() |
|
|