Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Julesinkesupersjuske nr 1 melder seg.
Jeg tar selvfølgelig alt i siste liten. Har kjøpt inn noen gaver, men skulle ta resten i går.
Gavene jeg har kjøpt inn, er selvfølgelig ikke pakket inn. Julekortene skulle jeg også ordne med igår, men tror ikke noen forventer å få siden fjorårets aldri ble sendt ut. Jeg skulle handle inn masse godt til i morgen tidlig, men er så dårlig at jeg ikke klarer å gå i butikken. Vi har en halv pose cheese doodles å kose oss med imorgen tidlig. Jippi.
Jeg skulle rydde, pynte, bake og lage sursild.
Men hva tror dere skjer? Jeg får kraftig halsbetennelse. Klarer ikke å gjøre en drit! Ungene er sendt til foreldrene mine. Jeg går i bane mellom senga og badet for å spy.
Klarer å sitte litt foran dataen når smertestillende funker på maks.
Dagens matinntak: 6 pastaskruer. Jeg har fjernet mandlene, så grunnen til at jeg ikke klarer å spise er ikke at det er tett, men at det er vondt.
Vi skal heldigvis være til mine foreldre i morgen. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem, for er langt unna istand til å ta meg av to barn som er ville fordi det er juleaften i morgen.
Barna får feire der nede imorgen, så tar vi en ekstra feiring på mandag.
Neste år skal jeg bli julesuperplanlegger. Så selv om jeg er like syk som nå har jeg levert ut gavene og pyntet huset.
|