Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-07, 22:01   #421
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hvor har du kjøpt disse? De var griselekre!:sikle:

Takk! Jeg kjøpte de på CCVest. Heter den butikken Grensen Skotøymagasin eller noe sånt?

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 23:13   #422
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette holdt jeg på å kjøpe i dag, men hadde ikke tid til å prøve det. Må prøve å få gjort det en dag, for jeg falt veldig for det.

Gammel 24-08-07, 18:36   #423
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har hentet kjolen min

Åhhh så nyyydelig

Mye finere en på bildet
De hadde fått inn masse OM, og det er altså så lekker kolleksjon

Kjøpte denne

Og denne ble også med hjem

Bilde kommer...... fant ikke bilde på nett
Den er beige med korte ermer og i strikk

Er det denne du mener?

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 18:41   #424
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har jeg anskaffet meg idag:

Skal bruke denne til:

Gammel 24-08-07, 19:17   #425
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne har jeg anskaffet meg idag:

Skal bruke denne til:

Det skjørtet var kjempesøtt!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 19:36   #426
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Har ikke sett eller prøvd det ennå. Er litt skeptisk til toppen, men den var visst superfin til ifølge min kilde som jeg stoler blindt på.

Gammel 24-08-07, 19:59   #427
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Har ikke sett eller prøvd det ennå. Er litt skeptisk til toppen, men den var visst superfin til ifølge min kilde som jeg stoler blindt på.

Vel blir det bom, vet du hvem du kan selge det til

morgana er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 20:08   #428
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Er det denne du mener?

Ja, men den ser ikke helt slik ut alikvel
Mørkere i fargen og broderiene er offwhite
Min ser ogs ut som den er strikket med litt tykkere garn og med mindre hull i strikken
Den er også lenger, rett over kneet på meg som er 170

Helt lik fagre som denne jakken (som jeg også har kjøpt)

Gammel 24-08-07, 20:10   #429
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Ja den lignet veldig på M by MJ , helt lekker
Har du fått bootsene dine?

Bootsene kom heller ikke idag, så da blir det gratis frakt på meg. Jeg går sterkt ut ifra, Angelique, at du bor nærmere DHL Drammen enn jeg gjør ! En fin liten besparelse ihvertfall (ca. 350 kr) og jeg trenger ikke bootsene akkurat nå.

Gammel 24-08-07, 20:17   #430
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Bootsene kom heller ikke idag, så da blir det gratis frakt på meg. Jeg går sterkt ut ifra, Angelique, at du bor nærmere DHL Drammen enn jeg gjør ! En fin liten besparelse ihvertfall (ca. 350 kr) og jeg trenger ikke bootsene akkurat nå.

Forskjellen er sikkert at jeg sitter på hjemmekontor, og er hjemme hele tiden.
Mulig de har vært på døren din?
de leverer før 16

Det var engang jeg ville motta pakke mens jeg var bortreist, men Ineor var hjemme
Da jeg fikk sporingsnummer på pakken, sendte jeg mail til DHL Drammen og ga beskjed om det og mobilnummeret til Ine
De ringte da henne og avtalte levering
Man kan også bestille henting selv hos DHL i Drammen

Det er jo temmelig varmt i dag , så det hadde blitt en svett affære med de bootsene nå ja

Gammel 24-08-07, 20:36   #431
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Forskjellen er sikkert at jeg sitter på hjemmekontor, og er hjemme hele tiden.
Mulig de har vært på døren din?
de leverer før 16

Det var engang jeg ville motta pakke mens jeg var bortreist, men Ineor var hjemme
Da jeg fikk sporingsnummer på pakken, sendte jeg mail til DHL Drammen og ga beskjed om det og mobilnummeret til Ine
De ringte da henne og avtalte levering
Man kan også bestille henting selv hos DHL i Drammen

Det er jo temmelig varmt i dag , så det hadde blitt en svett affære med de bootsene nå ja

De to forrige gange troppet de bare opp på døren. Første gangen hadde jeg, etter mye mas og klaging, fått beskjed om at de ville komme dag X om ettermiddagen, og dag X kl. 11:00 ringede budet på mobilen mens jeg var på jobb, for å fortelle at nå stod han ved huset . Andre gangen hørte jeg ikke en lyd, og en skjønne dag 1 uke etter at pakken var sendt, ringede budet på mobilen, mens jeg var på jobb, for å si at nå stod han ved huset. Begge gange fikk de beskjed om å levere pakken hos naboen (de har en bondegård, og det er stort sett alltid noen hjemme).

Jeg har ofte tenkt, at det er innmari ineffektiv og dårlig butikk ikke å ringe kundene i forveien (dagen før eller tidlig om morgenen) for å se om og når folk er hjemme, e.v.t. hvor pakken ellers kan leveres. Vi bor landligt og det ligger ikke riktig noen bedrifter rett i nærheten av oss, derfor er det sikkert en stor omvei. Men for 3-400 kr. fraktgebyr nekter jeg altså å kjøre til DHL Drammen (en halv time i bil herfra) for selv å hente min pakke. Selvsagt ville jeg kunne få pakkene levert på jobben i Bærum, men da får jeg ikke gratis frakt.

Gammel 25-08-07, 13:58   #432
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Endelig fikk jeg kjøpt 2 stk. HTS Besafe 1-2-3.

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 25-08-07, 17:45   #433
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Har vært på ein av mine yndlingsbutikker nemlig Petit Bateau, kjøpte blant annet denne i grått :

Gammel 25-08-07, 18:17   #434
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Shoppet opp gavekortene mine....

En jeans på BikBok, en grå capri på Bik Bok og UCLA grå deilig joggedress (bukse og jakke)

Så kjøpte jjeg en råkul lampe på Christiania Glasmagasin.Skal ta bilde når den henger oppe.
Vi har nemlig de mest ugly bugly lampene i våre to ganger, de er virkelig et syn for søpledynga.

To små oppmerksomheter til min ene kjære kvinnelige kollegas to sønner, den ene giftet seg nettopp, den andre skal om et par uker.

Utrykningsstasjon til Oliver i lekebutikken og en bursdagsgave til en barnehagevenn han skal i bursdag til nå til mandag.

Og pakke fra Laredoute
En sort ull strikkkjole og en grå strikkevest

Gammel 25-08-07, 18:44   #435
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Har vært på ein av mine yndlingsbutikker nemlig Petit Bateau, kjøpte blant annet denne i grått :

Jeg elsker Petit Bateau ! Hadde det da jeg var barn selv, og har masse av det til guttene (det meste kjøpt av min mor). Nå har jeg sett det i damestørrelser i "de bedre butikker" og jeg har kjøpt omslagsgenser og flere topper til meg selv på salg.

Kvaliteten er bare enormt lekker, og så ligner jeg ikke en glamourmodell med turboklivasje, hvilket jeg gjør etter 10 min. i de fleste andre topper.

Grattis da, SIS...

Gammel 25-08-07, 19:13   #436
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestilte denne lekre strikkekåpen fra M by Marc Jacobs i dag

Vedlagte bilder
Filtype: jpg cu.jpg (22,4 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg index.jpg (28,0 KB, 14 visninger)
nikki er ikke aktiv  
Gammel 25-08-07, 19:15   #437
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Jeg er også stor fan av Petit Bateau Har en del singleter til meg selv og kjøpe mye bodyer og undertøy til ungene derfra når de var mindre.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 25-08-07, 20:21   #438
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk 2 Sass & Bide bukser av min søster i dag.
De sitter som et skudd.

Gammel 25-08-07, 20:32   #439
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Bestilte denne lekre strikkekåpen fra M by Marc Jacobs i dag

Åh, den var lekker! Grattis.

Gammel 25-08-07, 21:14   #440
nikki

nikki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Åh, den var lekker! Grattis.

Tusen takk Den er veldig klassisk og enkel i snittet,så jeg kan bruke den til alt mulig i mange år.Ser på det som en investering

nikki er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.