Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-07, 20:43   #401
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De var råkule
Kan jo få skomaker til å blokke de ut, jeg har som regel litt problemr med det som skal over leggen jeg også

Takk for tips! Det blir ikke nødvendig da. Jeg hadde de på i en times tid, og nå passer de perfekt. Strålende.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 22-08-07, 20:54   #402
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg kunne ikke dy meg på net-a-porter salget og kjøpte

Hadde nok sparet noen hundrede på å få dem sendt sammen med støvlettene som jeg bestilte i søndags, menmen...

Denne fikk jeg sendt til min søster, så sparer jeg litt avgifter.

Gammel 22-08-07, 21:50   #403
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte Hogwarts-skjerf, Ravenclaw til meg og Hufflepuff til en venninne. 180 cm lange, ren lammeull.

Og denne til å kopiere masse filmer og TV-serier fra kompiser:

Western Digital Passport

Gammel 22-08-07, 23:48   #404
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Shoppet litt i Göteborg og på nettet:

Pluss rullesko til storesøster og litt Katvig-tøy til lillebror

Gammel 23-08-07, 07:35   #405
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så mye fint,Kiddo

nikki er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 08:16   #406
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg kunne ikke dy meg på net-a-porter salget og kjøpte

Hadde nok sparet noen hundrede på å få dem sendt sammen med støvlettene som jeg bestilte i søndags, menmen...

Denne fikk jeg sendt til min søster, så sparer jeg litt avgifter.

Skikkelig fin, Tibi?

Gammel 23-08-07, 13:57   #407
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos MiniMe, jeg var innom Daisy's og der hadde de mye av det merket. Herregud, så mye lekkert. Jeg klarte å holde meg i tøylene; det er grenser for hvor mange kjoler det er vits i å kjøpe til en jente som ikke er født ennå (det kan jo være UL viste feil). Det er merkelig hvor mye større og bedre utvalget er til jenter enn gutter.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 17:04   #408
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Skikkelig fin, Tibi?

Marc by Marc Jacobs. Men jeg elsker nå også disse Tibi kjoler !

MinaX, jeg fikk nå ganske godt til å samle en masse fint tøy til guttene mine. Og så går de ikke så høyt opp i hva de har på seg, ergo JEG får bestemme.

Gammel 23-08-07, 17:07   #409
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Marc by Marc Jacobs. Men jeg elsker nå også disse Tibi kjoler !

MinaX, jeg fikk nå ganske godt til å samle en masse fint tøy til guttene mine. Og så går de ikke så høyt opp i hva de har på seg, ergo JEG får bestemme.

Ja den lignet veldig på M by MJ , helt lekker
Har du fått bootsene dine?

Gammel 23-08-07, 17:40   #410
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Ja den lignet veldig på M by MJ , helt lekker
Har du fått bootsene dine?

Nei, ikke ennå . Satser på, at de heller ikke kommer imorgen, og da blir det gratis frakt på meg !

Gammel 23-08-07, 17:43   #411
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Nei, ikke ennå . Satser på, at de heller ikke kommer imorgen, og da blir det gratis frakt på meg !

Spennende.
Sist jeg bestile fra Net-A-Porter, en vare løsrdags morgen og en vare mandags morgen, hadde jeg begge tirsdags ettermiddag altså dagen etter bestilling av vare nummer 2
Det er kjapp levering

Nå skal jeg ned til Cara å hente min grå Odd Molly ullkjole...de hadde fått masse bla silkekjoler , tunikaer etc etc

Gammel 23-08-07, 18:06   #412
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nye støvletter ble innkjøpt i dag. De er litt trange over leggen, så jeg er usikker på om jeg skal beholde de. Det er en problemstilling jeg ikke har vært ute for før. Lurer på om jeg skal gi beng i blodproppfølelsen, og kjøre på. Jeg synes de er ganske så kule.

Hvor har du kjøpt disse? De var griselekre!:sikle:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 18:55   #413
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=esme;516133]Kjøpte Hogwarts-skjerf, Ravenclaw til meg og Hufflepuff til en venninne. 180 cm lange, ren lammeull.

Det første jeg tenkte da jeg så disse skjerfene, var; Hvem kommer til å kjøpe skjerfet til Slytherin?
Ingen, vil jeg tro!

Gammel 23-08-07, 18:58   #414
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg strikket et Harry Potter-skjerf til en av guttene mine for noen år siden. Det som Harry har i den første filmen. Jeg så på en filmplakat, og telte antall omganger på stripene.

Idag har jeg vært på salg og kjøpt en dundyne, to deilige gåsedunsputer, to hvitstripete satinsengesett og et laken. Straks ferdig vasket, så imorgen blir det oppgradert seng!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 19:00   #415
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det første jeg tenkte da jeg så disse skjerfene, var; Hvem kommer til å kjøpe skjerfet til Slytherin?
Ingen, vil jeg tro!

Mmm. Spørs det, men om jeg hadde sett noen gå med det så hadde jeg tenkt at det var en kul person som sikkert hadde selvironi.

Gammel 23-08-07, 19:15   #416
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Har hentet kjolen min

Åhhh så nyyydelig

Mye finere en på bildet
De hadde fått inn masse OM, og det er altså så lekker kolleksjon

Kjøpte denne

Og denne ble også med hjem

Bilde kommer...... fant ikke bilde på nett
Den er beige med korte ermer og i strikk

Gammel 23-08-07, 19:22   #417
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det første jeg tenkte da jeg så disse skjerfene, var; Hvem kommer til å kjøpe skjerfet til Slytherin?Ingen, vil jeg tro!

Det var jo den klart fineste fargen, da!

Gammel 23-08-07, 20:21   #418
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på Noa Noa i dag og kjøpt meg skjørt, men er usikker på om jeg skal bytte det inn igjen. Bunnfargen ligger mellom offwhite og beige et sted, og egentlig er ikke det min farge i det hele tatt. Det grønne mønsteret og den svarte blonden, derimot...

På den annen side er det vel på tide at jeg skaffer meg noe som ikke bare er grønt eller turkist.

Gammel 23-08-07, 20:50   #419
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 21:44   #420
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De skoene jeg kjøpte, svart og gull (ikke gul som det kan se ut som )

Og her er den skjorte-tunikaen.. dårlig bilde, men dog..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.