|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#8 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har kjøpt juleblader. Tre stykker faktisk. Og funnet frem gjøre-listene mine, så i kveld skal mannen og jeg sette oss ned og fordele oppgaver og plotte dem inn i kalenderen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleplanleggere foren dereHer er kalendergavene begynt på. Jeg skal lage meg en oversikt over hva jeg mangler før denne uken er over.
|
|
|
#10 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Juleplanleggere foren dere
Kanskje du kan komme med anmeldelse?
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg likte det fra Foreldre og Barn. Det fra Norsk Ukeblad var for mye overfladisk oppgulp wannabe og kopiert fra utenlandske nettsider. Det fra KK har jeg ikke lest enda. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Foreldre og Barn også? Det må undersøkes.
|
|
|
#13 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Juleplanleggere foren dereVi skulle ta julekortbilder i helgen, men så begynte det å regne. Jeg har vridd hodet mitt for å finne et litt humoristisk, originalt motiv, uten hell. Jeg er forøvrig av den sorten som synes nisseluer er en fin ting på julekortveggen, så det er ingen krise det heller. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Juleplanleggere foren dereJeg elsker spill, og her er et litt alternativt julespill. Jeg må innrømme at jeg ikke har spilt det siden jeg var en bitter og meggete UFB, og at jeg sannsynligvis ikke hadde funnet det like underholdende i dag. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
nju nja njo
|
Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har kjøpt adventslys i dag. Har aldri hatt det før, men nå er snuppa så stor at det sikkert blir stas å tenne lys hver søndag.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juleplanleggere foren dereForleden kjøpte vi en boks pepperkaker. Den er nesten tom. Tror vi venter en stund med å kjøpe flere, litt i tidligste laget, men barna hadde så lyst.
|
|
|
#17 |
|
nju nja njo
|
Det har vi også kjøpt, og jeg kan nok ikke skylde på barn.
|
|
|
#18 |
|
Øyboer
Sv: Juleplanleggere foren dereFikk klistrelappene fra moo.com i dag. De var kjempefine. Både i størrelse, trykk og papiroverflate. Veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
De som er linket til lenger oppe i tråden her. |