|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg begynner å komme i modus for å starte planleggingen. Siden det blir hjemmejul, så må jeg sende gaver histen og pisten, og har vel tenkt at jeg skal utnytte svigremorbesøket før jul, slik at gavene nordover får haik med henne.
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
Det var stor stas her både i fjor og året før
![]() |
![]() |
#3 |
Snikende tiger
|
Jeg lurer på det samme. Er skikkelig usikker, faktisk.
![]() |
#4 |
Impulsiv innimellom
|
Vi har 8 dager med gaver, 8 dager med godteri og 8 dager med aktiviteter. Det liker ungene her i huset, og jeg liker at det er litt av alt.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereDa er jeg nesten ferdig med kalenderen for i år. mangler 3 ting, så er jeg i boks. En blanding av ting, aktiviteter, snop (lørdagene) og julepynt. Hver søndag får de adventslys med riktig vers. Det er så greit når de er 3 stk. Det går så fint opp med 24 og iår blir det en adventssøndag på hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJulekalenderen er fylt opp! 48 små pakker med mer eller mindre nyttige ting er på plass i kalenderen som pappaen har snekret*. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|