|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
|
|
#402 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg så denne i går kveld - trodde faktisk jeg skrev et innlegg her? Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 19:12. |
|
|
|
|
#403 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg kjenner at jeg rett og slett velger å ikke ta dette helt innover meg. Det virker så håpløst, og så random!! Hva kommer det til å treffe, dette sinnsvake sinnet??
|
|
#406 |
|
|
Men det kan man jo. Man kan kanskje ikke avsette den amerikanske presidenten, men man KAN snakke høyt og tydelig så mye man orker om fred og rettferdighet, for eksempel. Det lar seg ikke tie i hjel, dette. Hverken Trump eller tsunamien med kristenfanatiske nasjonalister i kommentarfeltene. |
|
|
|
|
#407 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
#409 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Trump minner meg om king Joffrey. :har akkurat begynt å se på Game of Thrones:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#410 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg har en 9 åring som er aldeles forferdet over at Trump ble valgt som president. Han forstår ikke at det er mulig, og holder daglig lange monologer om hvor ille det er, hvor rasistisk Trump er, og hvordan dette kun kan ende med forferdelse.
|
|
|
#411 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Det er jo en koffert, så vidt jeg vet og det kan ta kun 5 min fra kodene aktiveres til avfyring. Presidenten trenger ingen godkjenning, men lurer på om forsvarsministeren må involveres.
|
|
#412 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Står litt her: https://www.google.no/amp/s/amp.cnn....?client=safari
|
|
#413 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Så denne forklaringa på Facebook. Den var ihvertfall en god trøst for meg:
|
|
#414 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
|
|
|
|
|
#415 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Elevene mine spør mye om Trump og hva som vil skje når han blir president. Jeg kjenner at det blir mer og mer vanskelig å svare på en måte som beroliger dem, og det som bekymrer meg mest er den tilsynelatende nesegruse beundringen Trump ser ut til å ha for Putin. Når det som i realiteten vil bli verdens mektigste mann kommer logrende hver gang Putin tilbyr en liten bit tørket lever er jeg pissredd for at maktbalansen forrykkes, og hva kommer Putin til å finne på da?
|
|
#416 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Utenrikspolitikken er egentlig det jeg er minst bekymret for. Han virker rett og slett veldig lite interessert i utenrikspolitikk og at USA skal være en maktfaktor i verden, og det er nok derfor Russland vurderer det slik at han er bra for deres interesser. Det er ikke SIKKERT at et litt mer parkert CIA, et litt mindre aggressivt NATO, litt mindre offensiv utbygging av rakettutskytningsmuligheter nær Russlands grenser og litt mindre morderisk bruk av droner for å drepe kreti og pleti av skumle elementer, gjerne i hjemmene deres med massevis av sivile tap, er av det onde. Hvis det er den veien han velger å gå, da. Hvem vet. Men Obama har drept mer systematisk og omfattende i slike enkeltangrepet enn noen annen president i historien. En mikromulighet for at det kan tones ned er ikke garantert negativt.
|
|
#417 |
|
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Vet ikke om twitringen hans om Kina er så veldig beroligende mtp utenrikspolitikk. Eller Trumpadministrasjonens syn på sikkerhet og bistand i Afrika. (NY Timesi går eller i dag.) |
|
|
|
|
#418 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva om Donald Trump blir president?CNN får støtte fra uventet hold:
|
|
#420 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Hm! Dårlig lenke. Denne var bedre - ca 1,5 minutter ut i klippet:
![]() |
|
|