|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#381 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
|
|
#383 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Hva sa han om BBC?
|
|
#385 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg klyper meg selv veldig ofte for tiden.
|
|
#386 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg har en kollega som roser DT opp i skyene. Samme snakker om klimafanatikerne som om det er de som er realistene. |
|
|
|
|
#387 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg har en bekjent som har delt dette bildet på FB.
|
|
|
#388 |
|
villende
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Heh. Han Hitlet faktisk diskusjonen om Russland har noe på ham eller ikke. Fascinerende. Jeg er forbi skremt og over på overbærende forbauset over hva fyren finner på. Rådgiverne hans må jo være vilt frustrerte over den totalt manglende evnen hans til å oppføre seg som folk. Uansett situasjon. Er dette et tegn på at USA er i ferd med å klappe sammen som sivilisasjon, at de er villige til å kjøre et fire år langt reality show, med den største klovnen av dem alle som hovedperson. |
|
|
|
|
#391 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Det er jo så ille at jeg ikke helt vet om jeg tør vise den til elevene mine.
|
|
#393 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Jeg har ikke fått med meg hva han sa om BBC, jeg har bare hørt CNN.
|
|
|
#394 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Obama som virkelig har fremstått med stil, verdighet og klasse. Til denne brøleapen som minner om en despot fra et u-land, uten manérer eller ydmykhet. Jeg er ikke mer redd nå enn før, dette ble som jeg trodde. Han er jo helt lik.
|
|
#395 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hva om Donald Trump blir president?For et fall. Fra Obama til Trump. Det er ikke noe klasse over USA som verdensmakt lengre, og det skremmer meg litt. Hvem klarer ta de seriøst, og hva skjer når hele verden ler av dem? |
|
|
|
|
#396 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Har han ikke slekt og venner i mange minister-poster og sånn?
|
|
|
#397 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Leste på twitter i dag at han har ansatt en antivac-er for å gå gjennom anbefalinger om vaksinering. Hvis det stemmer tør jeg ikke tenke på hvor mye skade han kan gjøre.
|
|
#398 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Når han hadde nektet å svare på spørsmål fraCNN fordi det var "fake news, ga han ordet til en annen journalist som
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#399 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
![]() |