|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Fra Oslo til Utøya kjører man vel på 40-50 minutter.
|
|
#402 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Forferdelig tragedie |
|
|
|
|
#403 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Tja. 40 minutter?
|
|
#406 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er blitt funnet en bil med en bombe i, da de arresterte mannen.
|
|
#408 |
|
Glamorøs
|
Det er vel ikke så rart om nynazister skulle være misfornøyd med en sosialistisk regjering?
Nei, men når du snakker om ungdommer som snakker om "væpna revvlusjon" så regner jeg med at de fleste tenker på kommunistiske partier.
|
|
#409 |
|
Ekvilist
|
Nå tror jeg ikke jeg har deltatt i denne debatten, men en rask titt på FB har for mange bekreftet at mange antar at dette er muslimer. Jeg tror ikke man behøver å være verken synsk eller over snittet fordomsfull for å tenke i de baner, når noe slikt skjer. Framstående terroreksperter har også antatt at dette (fram til Utøya) dreide seg om en type muslimsk terrorrgruppe. Så lenge vi faktisk har mottatt trusler fra de kanter tidligere, så er ikke det så rart at man tenker på det som en mulighet.
|
|
#410 |
|
Hertuginne
|
Hun har fortalt dette til politiet, antar jeg? Hvis ikke bør hun gjøre det raskest mulig.
|
|
#411 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Søstrene mine fikk ropt: "jævla terrorister" etter seg på gata i dag, så mistankene om at folk ville anklage muslimer er vel ikke akkurat tatt ut av løse lufta. Det er gjerne muslimene som får skylden for det som er feil i Norge i dag.
|
|
#412 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er helt forferdelig og grusomt. Hva i alle dager skjer med verden.
|
|
|
#413 |
|
ctrl+z
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det du sier gir ingen mening, Darth. Hvorfor diskusjonen i det hele tatt kom opp er fordi noen setter likhetstegn mellom terror og muslimer. Det er det som gjør meg så eitrende opprørt.
|
|
#414 |
|
Ekvilist
|
Så fryktelig.
|
|
#417 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det blir veldig ironisk dersom det viser seg at det er en av "deres egne" (medrasister) som står bak dette. Men nå skal jeg ikke delta i noen spekulering videre. Det er opplyst at man vet hvilket miljø gjerningsmannen kommer fra, så vi får nok ganske raskt en avklaring.
|
|
#420 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!So vere vigd til Hel
![]() |
|
|