|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tøff
|
Sv: "Makrell i tomat"Jeg skulle virkelig, virkelig ønske jeg likte det. Det og sild. Det er sånne pålegg jeg ser for meg smaker godt selv om man ikke har matlyst nemlig. Men jeg liker ikke.
|
|
|
#22 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Makrell i tomat"Jeg bodde forresten en stund i nabolandet, og der fikk man ikke tak i ordentlig makrell i tomat. De greiene de hadde der, lå i en saus som minnet sterkt om Toro tomatsuppe.
|
|
|
#23 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: "Makrell i tomat"Jeg må iinnrømme at jeg aldri har smakt svineriet. Det stinker jo død og djevelskap. Resten av familien sverger på at det er nydelig!
|
|
|
#24 |
|
saftig
|
Sv: "Makrell i tomat"
Det er faktisk endel matvarer som lukter dårlig, men som smaker godt. Og da er det bare å kaste seg ut i det, så slipper du å kjenne den vonde lukten. For det kan jo hende at du liker det.
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser den vanlige sorten. I lange perioder deler mannen og jeg en boks hver morgen, på to knekkebrød hver. Akkurat nå deler mannen og storebror ofte en boks isteden, så da er det ikke alltid jeg gidder ta en ny boks. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: "Makrell i tomat"
Jeg tror jeg står over.
|
|
|
#29 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Makrell i tomat"Ja jeg spiser og liker makrell i tomat.
|
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: "Makrell i tomat"Jepp. Spiser makrell i tomat 2-3 ganger pr uke. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Makrell i tomat"Også er det nydelig med rødbeter oppå makrellen, nam, nam. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: "Makrell i tomat"Guttungen liker, de småposjospakkene. Mannen spiser også. Jeg har aldri likt det, og har ikke smakt på årevis. Har ingen planer heller.
|
|
|
#34 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: "Makrell i tomat"Jeg liker det ikke, men poden spiser det med skje fra boksen. De små porsjonspakkene duger som godteri for ham. Han har fått sånne i påskeeggene sine.
|
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser det ofte, fordi jeg synest det er veldig godt. Bruker å kjøpe den på tube.
|
|
|
#36 |
|
By the Sea
|
Sv: "Makrell i tomat"Elsker det! Genialt at det er så sunt også.
|
|
|
#37 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: "Makrell i tomat"Min lunsj består ofte av makrell i tomat med avokado, ruccola og agurk. Sunt og godt |
|
|
|
|
|
#38 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Makrell i tomat"Spiser bare den som er moset, den må ha romtemperatur og være nyåpnet, og siden det bare er storebror og jeg som spiser det blir det porsjonspakkene. Det må også være på brød, med smør under og majones på toppen.
|
|
|
#39 |
|
Originala
|
Sv: "Makrell i tomat"Nope. Jeg klarer ikke makrell. Men jeg slipper ikke unna den grufulle lukta, for jeg er velsignet med en makrell-elskende gjeng her hjemme samt at 2/3 av alle kollegene mine spiser makrell i tomat daglig. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dig for victory!
|
Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser den vanlige fra Stabburet i perioder. Etter en stund synes jeg det er ufyselig og så går det lenge før jeg spiser det igjen, men sånn er jeg med alt pålegg - syltetøy, leverpostei, skinke, ost ... I de periodene jeg spiser det gjør jeg det altså fordi jeg synes det er godt, dessuten er det sunt. Det lukter jo litt av det, men jeg har da tannbørste. Jeg lar ikke være å spise det for å spare omgivelsene.
|
|
![]() |
|
|