Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kotyme

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 21:18   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kotyme

Som jeg sier, det aller viktigste er at du bryr deg og er der for vennene dine. Det høres vondt ut.

Gammel 01-09-10, 21:23   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg ville trykket på "Liker", jeg.

Nei jeg vet ikke jeg altså... Syntes ofte at amerikanere har et mye slappere forhold til å bruke store ord, så vanskelig å si hva som er for mye og hva som er for lite.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:24   #23
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg synes det var en fin melding.

Selv er jeg truendes til å rett og slett slenge på at noen kan være i mine bønner - også bare la være å kommentere noe mer. Jeg ber jo ikke til noen gud, men jeg tenker at det jeg gjør er ca samme servicegrad sånn at man kan skrive det.

Jeg er nok viking - jeg har en tendens til primsigning.

Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:24   #24
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sikker på at de setter stor pris på omtanken din. Det høres ut som en forferdelig situasjon.

Gammel 01-09-10, 21:31   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror jeg ville trykket på "Liker", jeg.

Nei, det går ikke her, det handler om et alvorlig sykt barn, og måten det var skrevet på ville gjort en "liker" veldig respektløs.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei jeg vet ikke jeg altså... Syntes ofte at amerikanere har et mye slappere forhold til å bruke store ord, så vanskelig å si hva som er for mye og hva som er for lite.

Kanskje ikke slappere, men definitivt enklere. Nettopp derfor er det litt vanskelig å komme som en hedning fra nord som ikke er så vant til store ord.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 12:58   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, jeg er klar over at det er forskjeller, men det er det på kristne miljøer her i Norge også. For meg er det du beskriver helt naturlig.

Bare for å svare på denne; Ja, jeg vet det altså. Jeg har en norsk venninne som er veldig troende, og hun pleier å sende meg små kort med bønner og henvisninger til sitater i bibelen om hun vet at jeg gruer meg til noe, er sliten eller bare ønsker å vise meg litt omtanke. Jeg oppfatter det som veldig omtenksomt, og absolutt ikke påtrengende på noe vis. Jeg bare føler at i USA så er religion generelt noe som er mer tilstede i dagliglivet og ikke minst dagligtalen, enn det som utrykkes her til lands. Innad i kristne miljøer er det sikkert anderledes.

En annen venninne av meg i USA har veldig respekt for at jeg ikke er kristen, og i forbindelse med et juleshow vi skulle på med barna spurte hun om det var OK for meg at det var delvis kristent tema. Det hadde jeg selvfølgelig ikke noe problem med, men jeg satte pris på at hun spurte.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.