|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperHM har amme-singleter to pk en sort og en hvit til 199 eller noe i den dur. Veldig grei å ha under en annen topp. Da slipper jeg flashe magen.
![]() |
#22 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperJeg har en haug sorte, hvite og stripete mammagensere fra HM med ammetopp (arvet) Supre nå som gravid, og jeg er temmelig sikker på at de blir like greie om et par uker til amming. Ser at jeg også har arvet et par ammesingleter fra Lindex.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperJeg hadde noen singleter fra hm sist, med kneppe-opp-løsning, ikke perfekt, men brukbart, og et par med sånn "åpning inn på siden" som jeg likte bedre.
![]() |
#24 |
Epikur
|
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperJeg har arvet og kjøpt brukt i tillegg til noen nye. Jeg liker ikke HM-løsningen, antagelig har jeg for store pupper. Jeg bruker bare ammeopper når jeg ammer, jeg vil virkelig IKKE vise min flabby barselsmage til noen. Jeg tror jeg ville tråle FP, NM og SM for å kjøpe brukte, i tillegg vet jeg at det er salg nå, bla på Mor og meg i Bergen. Sikkert på andre mammabutikker også. Hvis du vet str. og hva du er ute etter, så kan jeg stikke innom Mor og meg og se for deg, ta mms og sende. De fører også Milker, Noppies og Lykkjufall, i tillegg til Boob.
![]() |
#25 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperName It`s Mama-Licious har en del ammetopper som er veldig gode. Koster ikke så mye som Boob heller.
![]() |
#26 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperDu får Boob på Babyshop også. Sikkert også Barnas Hus.
![]() |
#27 |
I mål
|
![]() Sv: Ammetopper - Booptopper
Jeg tror mine pupper også er for store for HM-løsningen, jeg får dem nesten ikke ut i det hullet jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Epikur
|
![]() Sv: Ammetopper - Boob-topperJeg har funnet frem en kjole til deg som du kan låne. Kan du PM'e meg adressen din?
![]() |
#29 |
Epikur
|
![]() Sv: Ammetopper - Boob-topperPå Stoff & Stil har de mønster på Boob-ammetoppen, som t-skjorte eller genser. Hva med å kjøpe stoff og klippe selv og fri veldig til noen med overlockmaskin som kan sy sammen genseren?
![]() |
#30 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ammetopper - Boob-topperJeg har prøvd meg frem med litt forskjellig de siste dagene, og innser at i denne varmen er det mer enn nok med et lag, så jeg må ha meg noen ammetopper ja. Var på IKEA i går og det var bittelitt kålete å trekke opp et lag og ned et annet, stakkars snuppa fikk så mye tøy i fleisen.
![]() |
#31 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammetopper - Boob-topperPå varme dager kan man jo bruke singlet og en kortermet bolero
![]() |
#32 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Ammetopper - Boob-topperJeg synes ammetopper også blir for varme. Løse skjorter/bluser med knepping er bedre, synes jeg. Man viser litt mer av brystet enn med Boob-topp, men magen synes ikke.
![]() |
![]() |
#33 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Ammetopper - Boob-topperJeg kjøpte meg to topakninger med ammetopper (kortermede og uten ermer) på HM i går og så langt er jeg veldig fornøyd faktisk. Men puppene mine er "bare" 75D da, så de får akkurat plass. Jeg hadde noen fra HM sist også, men selve ammeløsningen var ikke noe god da, så de har nok endret på den så åpningen blir større nå.
![]() |
|
|