|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Katastrofetankene kommer innom, men blir husjet fort ut igjen som regel. Men det er ekkelt likevel, selv om jeg vil si jeg er flink til å ikke la det påvirke meg til å være overbeskyttende f.eks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Nei aldri. |
![]() |
![]() |
#25 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Dramaqueen her så det gjør jeg ofte, kan bli helt slått ut av mine egne tanker og nesten paralysert, da jeg ikke tør gå å sjekke ungene til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Jeg har allerede opplevd mitt livs mareritt, å være maktesløs i kampen for min sønns liv. Etter det har jeg blitt en blanding av kald og distansert, samtidig som jeg er nervøs og tenker flere katastrofetanker.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere det slik i blant?
Sånn er det hos meg også, jeg lar meg virkelig overmanne av følelsene mange ganger, og "lever" meg så inn i det at det er virkelig plagsomt.
![]() |
#30 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Har det slik jeg også, er en katastrofetenker av rang.
![]() |
#31 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Jeg tror dere er mentalt forstyrret hele gjengen.
![]() |
#33 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Når mannen kommer hjem senere enn planlagt og ikke ringer, så ser jeg for meg ulykker, ambulanser, blod og tårer. Og er nesten overbevist om at det er sånn det er, og har mer enn en gang brutt sammen i lykkehulk når han kommer inn døra.
![]() |
![]() |
#34 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Jeg har flyktige tanker om forferdelige ting som kan skje, men jeg dveler ikke ved de. Jeg tror jeg kommer til å bekymre meg mer for ting de kan havne oppi når de blir større og begynner å løsrive seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Originala
|
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Huff, ja. For min del kom slike katastrofetanker etter at jeg var nær ved å miste mannen min (den gang samboer) i en ulykke. Den klaustrofobiske og angstfylte følelsen jeg måtte holde ut før jeg fikk beskjed om at han kom til å overleve/bli bra, rystet meg så inderlig. Etter den tid har ulike scenarier som kan fremkalle lignende følelse dukket opp i hodet fra tid til annen. Det kan handle om at mann eller barn involveres i ulykke, at de blir alvorlig syke osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Jeg tenker tankene, men lar meg ikke prege av dem eller la de få "tak" i meg.
![]() |
#37 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Ja, og det kan være ganske slitsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere det slik i blant?Jeg kjenner meg godt igjen på det du beskriver SpettakelRandi. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|