|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Vi er periodekjøpere av ting vi tror vi mangler |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Jeg fylte fryseren med rundstykker og brød en periode. Var redd for å gå tom. Så oppdaget jeg at "oi.. her må det spises opp!". Så kjøpte jeg ikke noe brød på lenge.... så ble jeg redd for å gå tom igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Jeg sliter litt med å lære meg at når jeg er trøtt er det egentlig ganske smart å legge seg. Venter man lenge nok så går det over (det har jeg dog lært), men da sliter man med å sovne.
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Kjøper Cottage Cheese i den tro at jeg kommer til å spise det. Jøsses hvor mange uåpnede bokser med CC jeg har kastet i min tid.
|
|
|
|
#9 |
|
Superbasinella
|
Samme her. Jeg har ofte lyst på det når jeg er i butikken, men nesten aldri hjemme. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Jeg bruker å putte ting oppi middagen som vi ikke liker, men jeg kobler aldri at det er dét som setter den merkelige/vonde bismaken før mannen eventuelt kommenterer det. Jeg var en periode kronisk på et type krydder som smakte aldeles høgg, men sluttet jeg å bruke det av den grunn? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Det gjør jeg gang på gang også. Men CC har kort holdbarhet, da. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Kikker innom FP en 'liten stund' før jeg skal gjøre et stykke arbeid...
|
|
|
|
#14 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Begynner å spille dumme spill som FarmTown og annet i den tro at jeg bare skal sjekke det ut...
|
|
|
#15 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Jeg setter ting i stekeovnen og går og setter meg på data`n, vi kaster altså ofte brent mat.
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Min idiotiske ting er at jeg ønsker å ha et minimalistisk hjem, men kjøper ting på ting... og til slutt blir jeg så stressa av ting at jeg gir søppelsekker til Gambia, eller loppemarked eller hva det skulle være. Og så føler jeg meg bra igjen, men så er det på'n igjen..
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Jeg setter søppelposene foran inngangsdøra, i den tro at jeg tar dem med neste gang jeg går ut. Det gjør jeg ikke, fordi jeg: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
*_*
|
|
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Etter mange år i blokk og med nedkast til bosset, har vi etter et halvt år fortsatt ikke helt kommet inn i rutinen med at vi faktisk må ta bosspannet bort i veien for tømming. Jeg kommer gjerne på det midt på natten.
|
![]() |
|
|