Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-10, 00:17   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...

Vi er periodekjøpere av ting vi tror vi mangler
Dagens opptelling i skapet viste 7 uåpnede glass med basilikum og 5 pakker med lomper...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 00:27   #22
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Røyker.

Ellers har jeg vel det meste på stell

Skulle vel egentlig vært glad til om idiotiske ting jeg gjør ble med de manglende morgenrutinene, jeg er vel egentlig ikke organisert på de fleste områder i livet. Er storfornøyd hvis vi klarer å planlegge middag på ukesbasis og at jeg har to like sokker på meg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 00:27   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fylte fryseren med rundstykker og brød en periode. Var redd for å gå tom. Så oppdaget jeg at "oi.. her må det spises opp!". Så kjøpte jeg ikke noe brød på lenge.... så ble jeg redd for å gå tom igjen.

Det går i sykluser hva man husker på.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 02:08   #24
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Glemmer å legge meg.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 02:20   #25
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sliter litt med å lære meg at når jeg er trøtt er det egentlig ganske smart å legge seg. Venter man lenge nok så går det over (det har jeg dog lært), men da sliter man med å sovne.
Dessverre er man megatrøtt dagen etter.
Jeg finner aldri fram noe til dagen etter og det kan gå litt fort i svingene om morgenen her når jeg har drøyd den litt vel lenge med å stå opp.

Jeg bruker også uandelig mye tid på å lage lister over alt mulig.
Hva jeg skal gjøre er vel favoritten, den lages i allefall utrolig mange ganger.
Den blir ikke fulgt like mange ganger.

Gammel 04-04-10, 10:55   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper Cottage Cheese i den tro at jeg kommer til å spise det. Jøsses hvor mange uåpnede bokser med CC jeg har kastet i min tid.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 13:41   #27
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg kjøper sjokolade og har i skapet.. dum ting..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 13:55   #28
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kjøper Cottage Cheese i den tro at jeg kommer til å spise det. Jøsses hvor mange uåpnede bokser med CC jeg har kastet i min tid.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 14:28   #29
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kikker innom FP en 'liten stund' før jeg skal gjøre et stykke arbeid...

Gammel 04-04-10, 14:45   #30
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Begynner å spille dumme spill som FarmTown og annet i den tro at jeg bare skal sjekke det ut...

Jeg har også det samme lyspæreproblemet som Joika. Og jeg kjøper til stadighet vaskepulver som lagres i skapet. En stund var det Dijon-sennep vi hadde mengder av.

Gammel 04-04-10, 16:07   #31
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg setter ting i stekeovnen og går og setter meg på data`n, vi kaster altså ofte brent mat.

Gammel 04-04-10, 16:11   #32
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Min idiotiske ting er at jeg ønsker å ha et minimalistisk hjem, men kjøper ting på ting... og til slutt blir jeg så stressa av ting at jeg gir søppelsekker til Gambia, eller loppemarked eller hva det skulle være. Og så føler jeg meg bra igjen, men så er det på'n igjen..

Og jeg går likegjerne på loppemarked og bruktmarkeder som nytt.

Gammel 04-04-10, 18:46   #33
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Samme her. Jeg har ofte lyst på det når jeg er i butikken, men nesten aldri hjemme.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 23:07   #34
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker å putte ting oppi middagen som vi ikke liker, men jeg kobler aldri at det er dét som setter den merkelige/vonde bismaken før mannen eventuelt kommenterer det. Jeg var en periode kronisk på et type krydder som smakte aldeles høgg, men sluttet jeg å bruke det av den grunn?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 23:09   #35
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det gjør jeg gang på gang også. Men CC har kort holdbarhet, da.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:25   #36
Sakura
Nybegynner

Sakura sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sakura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg setter søppelposene foran inngangsdøra, i den tro at jeg tar dem med neste gang jeg går ut. Det gjør jeg ikke, fordi jeg:

1, Enten har dårlig tid og må løpe for å rekke jobben.

2, Allerede bærer på en baby og en tung stelleveske, og gjerne også noe annet stæsj.

Så jeg har det med å komme hjem til en stinkende søppelpose. Latskapen lenge leve.

Sakura er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:31   #37
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Kikker innom FP en 'liten stund' før jeg skal gjøre et stykke arbeid...

Jeg glemmer alltid å måle dyne og laken, men kommer ofte over stilige dynetrekk som hadde vært kult å ha, eller overmadrass-laken på tilbud. Need I say more?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 14:11   #38
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter mange år i blokk og med nedkast til bosset, har vi etter et halvt år fortsatt ikke helt kommet inn i rutinen med at vi faktisk må ta bosspannet bort i veien for tømming. Jeg kommer gjerne på det midt på natten.
Så det at vi setter det ut hver 2/3 uke, er ikke bare fordi vi ikke har så mye boss. Det er like mye fordi vi glemmer det.

Gammel 05-04-10, 14:18   #39
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overkoker brokkoli. Det er tydeligvis min signaturrett.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:35   #40
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Overkoker brokkoli. Det er tydeligvis min signaturrett.

Overkokt brokkoli er skikkelig fælt jo. :grøss:

Brokkoli skal jo bare såvidt få et oppkok.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.