Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Far som bader naken med datteren

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-10, 17:12   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Ja, og å ha på seg badebukse/badedrakt i badekaret er da mer unaturlig enn noe!

Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:16   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er helt ok at de bader nakne sammen. Jeg tror man gjør vondt verre med å gjøre kjønnsorganer mer spennende enn de er. Et barn som har lært hva som er naturlig og akspetabel omgang med andre nakne mennesker har antagelig bedre potensiale til å avsløre hva som ikke er akseptabelt.

Gammel 05-03-10, 17:18   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Et barn som har lært hva som er naturlig og akspetabel omgang med andre nakne mennesker har antagelig bedre potensiale til å avsløre hva som ikke er akseptabelt.

Et godt poeng !

Gammel 05-03-10, 17:41   #4
Left
Passiv

Standard

Jeg synes det er helt ok at de bader nakne sammen. Jeg tror man gjør vondt verre med å gjøre kjønnsorganer mer spennende enn de er. Et barn som har lært hva som er naturlig og akspetabel omgang med andre nakne mennesker har antagelig bedre potensiale til å avsløre hva som ikke er akseptabelt.

Helt enig!
Dette blir jo egentlig bare rart. Sambo dusjer sammen med gutta, og han har da ikke på seg truse?!

Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 18:04   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hjertens enig med deg i dette.

Og jeg også dusjer forresten naken med sjuåringen min om han sier at han vil ha med mamma i dusjen. Det er skummelt å dusje, og spesielt i kjelleren hos bestemor og bestefar, så da må som regel mor til pers med om vi i det heletatt skal få ungen i dusjen. Heller dusje sammen og være gode venner, enn å tvinge ham til å dusje alene, med hyl og skrik.

Jeg tar det for gitt at den dagen gutten ikke ønsker å se meg i nettoen, gir han klart uttrykk for dette.

Men akk - så vandrer jeg naken på badestranda også, der det måtte passe seg slik.

Gammel 05-03-10, 17:17   #6
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg leste artikkelen tidligere i dag, og tenkte at moren reagerer veldig overdrevent. Hva er vel mer naturlig enn nakenhet, og for et barn på to og et halvt år er det hvertfall ikke noe å reagere på.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:30   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Badebukse i badekaret?

Gammel 05-03-10, 17:32   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg dusjer naken(!!) med sjuåringen min.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:42   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg dusjer naken(!!) med sjuåringen min.

Jeg er ganske sikker på at han er den som kommer til å si ifra når han ikke vil det mer. Jeg tror han hadde lurt mer skulle jeg tatt på badedrakt i dusjen.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:33   #10
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenker at det er uproblematisk.

Gammel 05-03-10, 17:39   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Kjære vene da. Det står jo til og med at faren avleder ungen når hun blir for nysgjerrig, han høres da ut som en oppegående fyr. Og om hun klatrer rundt og sneier borti har det vel strengt tatt ikke så mye å si om det er stoffstykke mellom eller ikke. Enig i at svaret mora fikk var godt!

Nå får jo jeg gutt, og jeg regner med at han får se meg naken og dusje med meg mye lenger enn til han er to og et halvt. Jeg håper virkelig ikke mannen min synes jeg er pervers for det. :rister på hodet:

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:52   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg dusjer som flere her, naken med 7-åringen vår. Så lenge han selv syns det er OK, ser jeg ingen problemer med det. Mannen dusjet sammen med datteren vår fram til skolealder ca. Nå er hun 9, og vil ikke dusje sammen med lillebror heller.

Det virkelig rimelig sært å i det hele tatt lage et problem ut av at en to og et halvt åring er naken i badet sammen med sine foreldre - uansett kjønn.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:52   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

På linje med aC og co her, ja.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 18:00   #14
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser heller ikke problemet og tenker som så at grensen går når barnet ikke vil lenger.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 18:01   #15
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Det kommer vel en alder der det blir unaturlig, men som oftes stopper vel barnet dette selv når han/hun ikke har lyst til det lengre. Her dusjer vi naken med dem to minste hun elste får vi ikke komme inn på badet engang før hun har kledd på seg, og får noen lov så er det meg ( hun må ha litt hjelp pga spesielle behov ) Nei jeg synes det blir teit og reagere på ett barn som er 2,5 år min datter dusjer sammens med pappan sin og min sønn på 4 er som oftes med meg inn i dusjen, har ikke tenkt på det som noe unormalt i det hele tatt.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 18:15   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns hun fikk et bra svar, og at det virker veldig rart at en pappa skal bade med badebukse hjemme i badekaret.
Jeg badet mye sammen med guttene mine da de var så små, og aldri med badedrakt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 18:08   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 20:08   #18
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Just what I skullteåsei.

Gammel 05-03-10, 18:15   #19
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg eller far må kle på oss for å bade med ungene? Nei det er uaktuellt!
Jeg synes denne mammen overreagerer stort, og at det er et signal omat hun bør ta et oppgjør med sin egen opplevelse av nakenhet.

Gammel 05-03-10, 18:19   #20
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jenta er bare 2,5 år, ser virkelig ikke problemet her.

Emneord
bade, naken

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.