Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Far som bader naken med datteren

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-10, 16:16   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Far som bader naken med datteren

Jeg synes det er helt ok at de bader nakne sammen. Jeg tror man gjør vondt verre med å gjøre kjønnsorganer mer spennende enn de er. Et barn som har lært hva som er naturlig og akspetabel omgang med andre nakne mennesker har antagelig bedre potensiale til å avsløre hva som ikke er akseptabelt.

Gammel 05-03-10, 16:18   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Et barn som har lært hva som er naturlig og akspetabel omgang med andre nakne mennesker har antagelig bedre potensiale til å avsløre hva som ikke er akseptabelt.

Et godt poeng !

Gammel 05-03-10, 16:41   #3
Left
Passiv

Standard

Jeg synes det er helt ok at de bader nakne sammen. Jeg tror man gjør vondt verre med å gjøre kjønnsorganer mer spennende enn de er. Et barn som har lært hva som er naturlig og akspetabel omgang med andre nakne mennesker har antagelig bedre potensiale til å avsløre hva som ikke er akseptabelt.

Helt enig!
Dette blir jo egentlig bare rart. Sambo dusjer sammen med gutta, og han har da ikke på seg truse?!

Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 17:04   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hjertens enig med deg i dette.

Og jeg også dusjer forresten naken med sjuåringen min om han sier at han vil ha med mamma i dusjen. Det er skummelt å dusje, og spesielt i kjelleren hos bestemor og bestefar, så da må som regel mor til pers med om vi i det heletatt skal få ungen i dusjen. Heller dusje sammen og være gode venner, enn å tvinge ham til å dusje alene, med hyl og skrik.

Jeg tar det for gitt at den dagen gutten ikke ønsker å se meg i nettoen, gir han klart uttrykk for dette.

Men akk - så vandrer jeg naken på badestranda også, der det måtte passe seg slik.

Emneord
bade, naken

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.