Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-10, 17:58   #21
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?

Skjønner ikke helt hvorfor en sånn tråd er ubehagelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 17:59   #22
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Spent på hva du kommer frem til.

Jo. Grunnen til at jeg personlig hadde blitt irritert om det hadde vært en slik tråd her, er at jeg er her såpass ofte at det burde ikke være vanskelig å få tak i meg, om jeg ønsker å kommunisere med den andre brukeren.

Dessuten hadde jeg blitt irritert om noen som jeg kjente privat uten videre hadde gitt ut navnet eller mailadressen min til en annen bruker.

Gammel 04-03-10, 18:00   #23
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

PM sendt.

Ser ikke det skumle i en slik henvendelse - det som slo meg først var at de hadde en avtale og nr hadde blitt borte eller noe i den duren... tenkte overhodet ikke at det kunne være noe muffins, hva skulle det være liksom?

Ikke hadde jeg reagert på en slik tråd i mitt nick heller.

Gammel 04-03-10, 18:01   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Dessuten hadde jeg blitt irritert om noen som jeg kjente privat uten videre hadde gitt ut navnet eller mailadressen min til en annen bruker.

Det normale hadde da vært at brukeren som kjente deg hadde kontaktet deg med informasjon om hva den andre ønsket. Liksom.

Gammel 04-03-10, 18:02   #25
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg tenker at folk vel har vett til å ikke levere ut hverken nr eller adresse uten å spørre den det gjelder først. Er ikke det en selvfølge da?

Kanskje man ved en slik henvendelse får tak i noen som kan formidle beskjed videre...

Gammel 04-03-10, 18:03   #26
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner jeg er enig med esme i det siste innlegget.
Jeg hadde heller hylt ut: Sjugger!! Kontakt meg!
Hadde ikke likt at noen ga ut identiteten min, telefonnr. eller lign. bare etter forespørsel. Man kunne jo ikke vite om det faktisk var reelt eller de ville bare stalke meg...

Gammel 04-03-10, 18:04   #27
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:09   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke likt om noen ga ut identiteten min her uten at jeg visste det jeg heller. Når det er sagt, så skjønner jeg ikke den voldsomme reaksjonen på Skremmerns innlegg i seg selv.

Gammel 04-03-10, 18:13   #29
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Standard

Det er vel ingen som ønsker at identieten sin blir gitt bort utenat man vet om det - og det er vel ikke veldig mange her inne som hadde gitt ut en identitet de kjente uten å kontakte personen det gjelder først?

Gammel 04-03-10, 18:15   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøsses. :spise popcorn sammen med -ea-:

Gammel 04-03-10, 18:15   #31
Left
Passiv

Standard

Så ubehagelig for sjuggerpløm å se denne tråden da. Hva er det du vil med dette?

Helt i orden altså Esme - jeg rakk å se pm, så visste at de kom. Og vi har hatt noe på gang en stund, bare ikke visst når det skulle skje

Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:37   #32
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, det er helt greit for meg at de fleste hadde syntes det var ok.

Men det må da være greit å få vite at noen synes ikke det er ok heller. Jeg hadde blitt superirritert, og da finnes det også sannsynligvis andre som hadde reagert.

Gammel 04-03-10, 18:39   #33
Left
Passiv

Standard

Men det må da være greit å få vite at noen synes ikke det er ok heller. Jeg hadde blitt superirritert, og da finnes det også sannsynligvis andre som hadde reagert.

Jeg hadde ikke likt det noe særlig hvis jeg ikke visste akkurat hvorfor vedkommende hadde spurt. Da hadde jeg som aC blitt litt paranoid.
Så forstår den.

Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:44   #34
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hmm. Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor dette skulle være noe skummelt. Det eneste den eventuelle HI får vite, er at jeg "kjenner" den og den brukeren. Hvor farlig er det, da? Jeg hadde regnet med at den som kjente meg ikke hadde gitt nummeret mitt til HI, men sendt meg en SMS eller lignende og videreformidlet ønsket om kontakt. Verre er det vel ikke.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:44   #35
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men i hvor mange slike settinger som dette kjenner ikke de to in question til hverandre fra før, eller har en avtale? Jeg har iallfall sett noen slike tråder opp gjennom årene og det har alltid vært en connection mellom HI og den som etterlyses.

Gammel 04-03-10, 18:54   #36
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innser at jeg er rundere i kantene enn først antatt. Skjønner virkelig ikke at dette er noe å reagere på, eller bli paranoid for......

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:57   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reagerte mest på måten du uttrykte deg på.

Så ubehagelig for sjuggerpløm å se denne tråden da. Hva er det du vil med dette?

Gammel 04-03-10, 18:57   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Innser at jeg er rundere i kantene enn først antatt. Skjønner virkelig ikke at dette er noe å reagere på, eller bli paranoid for......

Du har misset en tråd med overskriften Joika lagt ut denne uken....

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:58   #39
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Esme.

For min egen del hadde jeg syntes det var ubehagelig med en slik tråd så lenge det ikke var noe som antydet behovet for tråden. "Jeg får ikke tak i Veronal og det haster - er det noen som kjenner henne privat og kan formidle en beskjed?" Når det ikke opplyses noe så kan det like gjerne være en tråd som er startet f.eks. fordi et salg på markedsplassen har medført komplikasjoner og at det ligger en konflikt bak.

Kanskje jeg er paranoid, men jeg ville altså syntes at en slik tråd var ubehagelig.

Gammel 04-03-10, 19:01   #40
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Du har misset en tråd med overskriften Joika lagt ut denne uken....

*hyl*

Har jeg??? Og var tråden om middagsmat???

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.