Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-10, 19:01   #41
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen som kjenner Sjuggerpløm privat?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

*hyl*

Har jeg??? Og var tråden om middagsmat???

Om kaker...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:03   #42
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke likt det noe særlig, selv om jeg hadde en avtale allerede. Det er ikke skummelt på noen som helst måte, så jeg er litt usikker på hvorfor. Irrasjonell reaksjon på blanding av privatgreier og veldig offentlig forum?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:04   #43
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Om kaker...

Kunne vært Joikakaker!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:05   #44
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Når det ikke opplyses noe så kan det like gjerne være en tråd som er startet f.eks. fordi et salg på markedsplassen har medført komplikasjoner og at det ligger en konflikt bak.

Men da kunne du vel bare svart med å spørre hva det gjelder?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:15   #45
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg hadde ikke likt det noe særlig, selv om jeg hadde en avtale allerede. Det er ikke skummelt på noen som helst måte, så jeg er litt usikker på hvorfor. Irrasjonell reaksjon på blanding av privatgreier og veldig offentlig forum?

Det er jo ikke noe privat i tråden. Det private er i så fall i ditt hode.

Gammel 04-03-10, 19:20   #46
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tviler på at om jeg plutselig fikk det for meg at jeg skulle stalke Sitron, så hadde jeg skreket det ut i all offentlighet her: "Hallo - kjenner noen Sitron på privaten!?"

Kjenner jeg ikke klarer hisse meg opp over denne tråden, da jeg antar at Skremmern hadde en agenda, uten at hun nødvendigvis gadd opplyse hele verden om nettopp dette.

Hm... og så fikk jeg morsomme tanker om hvordan jeg skulle gått fram for å stalke Sitron.

Gammel 04-03-10, 19:29   #47
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke blitt stalket før. Well, kinda. Det var noen gærninger (et par) som hadde "mappe" på meg, der de samlet opplysninger for å kunne "ta" meg her for noen år siden. For alt jeg vet sitter de der fortsatt og gnur.

Gammel 04-03-10, 19:31   #48
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Det kommer jo helt an på hvem som spør..er det en av traverne, og man vet at de kjenner vedkommende han\hun spør etter, er det jo mye tryggere, enn hvis en helt ny her inne spør.

Gammel 04-03-10, 19:39   #49
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men da kunne du vel bare svart med å spørre hva det gjelder?

Det hadde man vel gjort, men jeg ser ikke noen grunn til at noe skulle trengt å prøve å komme i kontakt med meg via det offentlige forumet. Om de vil ha kontakt, så kan de sende en PM. Om jeg ikke svarer, og de ikke vet hvem jeg kjenner privat sånn at de hadde kunnet sendt PM til en av dem, så får de nøye seg med det og ikke lage en offentlig greie ut av det.

Generelt og ikke spesielt til kanina:
Jeg er ikke sint på Skremmern, det var ikke meg hun etterlyste.

Jeg er ikke redd for stalking eller noe slikt, jeg bare forteller at jeg hadde blitt irritert, og det er jo bare greit å vite det, uansett om man forstår det eller ei.

Gammel 04-03-10, 19:45   #50
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Altså, det er helt greit for meg at de fleste hadde syntes det var ok.

Men det må da være greit å få vite at noen synes ikke det er ok heller. Jeg hadde blitt superirritert, og da finnes det også sannsynligvis andre som hadde reagert.

Selvfølgelig er det greit at du ikke syntes det er ok. Var bare nygjerrig på grunnen til det, da jeg automatisk gikk ut fra at sjugger kjente skremmern fra før. Hvis jeg skulle gitt fra meg en adresse eller tlf. nr. så hadde jeg forsikret meg om at det var tilfellet.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:45   #51
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er jo ikke noe privat i tråden. Det private er i så fall i ditt hode.

Jeg sa jo heller ikke det, det private ville vært avtalen med den som etterlyste meg. Hei, jeg sa ikke at det var rasjonelt.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:48   #52
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Vurderer å lage en egen tråd, men med Esme i overskriften. Bare for å se hvor sint hun hadde blitt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:48   #53
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men Mauser var kjappere.

Gammel 04-03-10, 19:49   #54
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hm. Vurderer å lage en egen tråd, men med Esme i overskriften. Bare for å se hvor sint hun hadde blitt.

Way too late. Mauser har allerede gjort det.

Gammel 04-03-10, 19:49   #55
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

To late...

Jeg var visst også en smule late...

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:49   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser. Kjapp. :fniser:

Den spøken blir aldri for gammel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:49   #57
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det er nok noen som har kommet deg i forkjøpet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:51   #58
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Way too late. Mauser har allerede gjort det.

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

To late...

Jeg var visst også en smule late...

Jada, jada. Gni det inn.

Noen har et RL med vinterferie og ski og greier.

Gammel 04-03-10, 20:09   #59
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme hadde blitt sint.

Hvorfor gå ut i fra worst case scenario? Jeg håper virkelig ikke at folk jeg f.eks. har handlet klær fra, gir ut private opplysninger om meg til hvemsomhelst, men verken du (Esme) eller noen andre vet hva spørsmålet mitt var.

Gammel 04-03-10, 20:10   #60
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Det som er interessant er om tråden hadde vakt like stor oppmerksomhet dersom smileyen var en annen.

Dersom tråden hadde eller så tror jeg stemingen hadde vært en annen.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.