|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Oppe men lyser ikke. Samme med utetreet. Lys tennes i morgen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Jeg har hengt den opp, måtte ha noe til å avlede Småen mens jeg lagde middag, litt for sent etter hans smak.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Pusse vinduer? |
|
|
|
#6 |
|
TittelTøs
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?---
Midt i vanskelighetene ligger mulighetene. - Albert Einstein Sist redigert av Strutsen : 17-01-13 kl 22:16. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Skulle henge dem opp, men ble ikke tid......og nå gidder jeg ikke mer i kveld! Men i morgen.... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Vi er barnevakt i kveld, så både utelys og stjerne er kommet opp. Artig med forventningsfullt småbarn i huset som synes det er kjempestas
|
|
|
|
#10 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Vi hadde tenkt å henge opp i kveld sånn at ungene kunne våkne i morgen og se lysene i vinduet, men glemte å ta det ned fra loftet før de la seg og siden loftsluka er inne på deres rom får det vente til i morgen.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Lar du dem lyse om natta? |
|
|
|
#12 |
|
X First Lady
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?
Nei. Både adventstjerna og adventstaken er funnet frem og plassert men tennes i morgen. Et par trær ute er dog hatt lys på nå i kveld.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Vi har ikke adventsstjerne men jeg bruker å hente ei lyskule i det ene vinduet. Den er ikke oppe ennå, for da må jeg først ned i kjelleren og der har jeg allerede vært flere ganger i dag. Hver gang uten å huske kula.
|
|
|
#14 |
|
Tatt på
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Den er hengt opp, men har ikke satt i kontakten enda. Litt lite stikkontakter, så vi må supplere. Og de har mannen gjemt, så han får finne den når han står opp i morgen.
|
|
|
#16 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Venter til i morgen.
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Skulle egentlig finne den frem i kveld og henge opp i morgen, men glemte det. Får gjøre det i morgen heller....
|
|
|
#18 |
|
Audacious
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Jeg tok den ned i august, og tenker jeg venter med å henge den opp til februar. Ellers innbiller bare svigermor seg at hun har kommet noen vei i å omvende meg til ukritisk kristen symbolbruk, og at det hjelper å bombardere meg med adventsstjerner. Den siste jeg fikk var femtakket og rød, for meg er det et sosialistisk symbol, så den henger gjerne oppe og markerer vårt ideologiske standpunkt. Særlig 1. mai.
|
|
|
#19 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Jeg hang alt på plass på fredag. Skikkelig koselig her inne, og sikkert økte strømutgifter også.
|
|
|
|
#20 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Har du hengt opp adventsstjernen, eller venter du til i morgen?Her kom stjernene opp i går.
|
|
![]() |
|
|