Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner dere noen FP-ere IRL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du noen FP'ere IRL?
Ja 198 82,16%
Nei 37 15,35%
Ønsker å bli kjent med noen/fler 70 29,05%
Ønsker ikke bli kjent med noen 8 3,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 17:41   #21
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Kjenner dere noen FP'ere IRL?

Jeg kjenner en person.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:41   #22
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja det gjør jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:44   #23
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ikke som jeg vet om.

(Men siden jeg har jobbet noen år i barnehage er det vel ikke utenkelig at noen av foreldrene skulle befinne seg her)

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:45   #24
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner flere, og har også møtt flere som jeg ikke kjenner spesielt godt.

Gammel 14-11-09, 17:45   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner en del, og jeg har truffet ganske mange.
De jeg kjenner best er vel søstrene mine (Spoon og Tussilago), søskenbarnet mitt Mjau, samt Hasselnøtt, Haugtussa, Observatøren og Karamell fra SM/NM.

Men jeg har møtt mange andre flere ganger også, og blitt kjent med mange fantastiske mennesker her inne. Jeg tipper jeg har møtt en rundt 60 stk nå? Mulig flere og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:51   #26
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Ja, Amelie!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:56   #27
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har møtt noen, men kan ikke si jeg kjenner dem.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:59   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner jo Iset, Krystallklart og Interference, og har truffet Sitronen, Fluke, Shamu, Peaches og et par til jeg ikke husker nicket på ( ). Alle er helt supre damer, og jeg blir mer enn gjerne kjent med flere.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 18:05   #29
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg føler at jeg kjenner mange på FP godt. Noen omgås jeg jevnlig irl eller holder kontakten med på andre måter. Har møtt langt over hundre FP-ere, men alle disse kjenner jeg ikke spesielt godt selvsagt.

Vil gjerne bli kjent med flere. Det er fortsatt en del jeg gjerne skulle ha møtt irl, og en del som jeg savner å treffe irl oftere ( ). Det er ikke bare bare å få reist til Tromsø, Bergen, sørlandet eller Trondheim på jevnlig basis med så små i hus.

Gammel 14-11-09, 18:06   #30
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hvorfor er det stas å snakke med folk man kjenner på et nettforum som dette?

Gammel 14-11-09, 18:07   #31
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har møtt omtrent femti, men kjenne omtrent ti. :teller:

Gammel 14-11-09, 18:08   #32
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hvorfor er det stas å snakke med folk man kjenner på et nettforum som dette?

Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Tenker du på folk man kjenner irl fra før FP?

Gammel 14-11-09, 18:11   #33
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg må vel kunne si at jeg kjenner Shamu litt... ble kjent med henne i nettverden og møtte henne IRL da jeg var i stavanger sist. var hos henne flere ganger :-) Men ble kjent via nett ja, det må nevnes!

Gammel 14-11-09, 18:12   #34
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Tenker du på folk man kjenner irl fra før FP?

Ja, lurer på hvorfor det er moro å skrive med dem her inne, iallfall hvis man har dem på Facebook også.

Gammel 14-11-09, 18:14   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg må vel kunne si at jeg kjenner Shamu litt... ble kjent med henne i nettverden og møtte henne IRL da jeg var i stavanger sist. var hos henne flere ganger :-) Men ble kjent via nett ja, det må nevnes!

Samme her. Jeg og krystallklart var hjemme hos Shamu i går, vi så grøsser og spiste nydelig tacopai. Både hun og mannen er helt supre, jeg er litt forelsket. Hun skal komme hit (sannsynligvis) på fredag, da skal vi se grøsser igjen.

Ellers kjenner jeg jo mange herfra, både som jeg er blitt kjent med via forum og som jeg kjenner fra før av.

Gammel 14-11-09, 18:15   #36
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, lurer på hvorfor det er moro å skrive med dem her inne, iallfall hvis man har dem på Facebook også.

Jeg skriver jo ikke bare med dem, men med alle som er på FP. De fine folka jeg kjenner her, bidrar til å gjøre forumlivet bedre. Det er jo ikke sånn at jeg bare vil treffe de jeg liker i én setting.

Sist redigert av nolo : 14-11-09 kl 19:57.
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 18:16   #37
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

De fleste av de jeg kjenner her inne irl har jeg blitt kjent med på NM eller FP. Så da er det naturlig å holde kontakten her også. Selv de som bor rett ved siden av meg. Jeg reklamerer lite for FP i mitt private nettverk fra utenfornett, men jeg har ingen problemer med å forstå at andre gjør det hvis de synes det er ok. Eller ser at det kan være folk som de tror vil passe inn og trives her, ikke minst.

Gammel 14-11-09, 18:16   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men skriver man "med" dem da? Jeg kjenner jo veldig mange her inne i virkeligheten, skal jeg ignorere dem her inne eller slutte å være på forumet fordi jeg kjenner dem? Skjønner ikke helt hva du mener? Vi skriver ikke direkte med hverandre, men deltar i diskusjoner som vanlig, det blir jo ikke personlig.
Hvis man derimot lager fullt av personlige tråder der man kun skravler om interne ting, sånne venninnetråder, blir det jo litt annerledes. Det er det jo heldigvis ikke noe av her inne.

Gammel 14-11-09, 18:19   #39
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skrev ingen, men det stemmer jo ikke helt. Jeg kjenner noen fra et annet forum, og har truffet et par i RL, og jeg vil jo påstå at jeg kjenner dem ganske godt etter hvert...

Gammel 14-11-09, 18:19   #40
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm... nei jeg tror faktisk ikke det... Ikke sikker men.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.