Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleantrekk til gutter

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-09, 22:41   #21
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleantrekk til gutter

Jeg tror vi finner fram bunadene til guttene, hvis jeg orker å styre med dem. ellers blir det pen bukse, skjorte og kanskje vest. HE vil nok ha slips, mens JC sikkert vil ha en eller annen sær og gal detalj. Sverre mener ikke så mye ennå, men blir overlykkelig om han får ha på seg noe råsa.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 22:44   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mamma syr Rutaliv til ham nå, så det blir nå det på julaften iallfall. Ellers må vi kjøpe en ny cordbukse til ham, så bruker han det sammen med vest/skjorte/pen genser, alt ettersom, der har vi et lite utvalg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 22:45   #23
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Kommer til å kjøpe noe lignenede det Elisabet har kjøpt. I tillegg har han en cordfløyelsbukse, strikkevest og skjorte.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 22:54   #24
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lillebror har arveet en sort penbukse og en fin skjorte fra Mexx av storebror som jeg tenker han skal ha. Storebror har en sort stripete bukse fra HM som jeg mener passer. Skal finne en tøff skjorte til den. Han har en grønn v-genser som han kan bruke også. Begge finn nye pensko til en dåp i sommer, som jeg regner med passer enda.

Jenna er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 00:14   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Gutta har mørke penbukser, ikke dressbukser. Skjorte og slips. Mellomste har en ganske kul krittstripet sort dress om han har lyst til å bruke den. De får bestemme selv hva de vil ha på seg, det er ukomplisert fordi begge liker å pynte seg.

Gammel 22-10-09, 00:29   #26
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Ups, jeg må strikke ny bunadsbukse til storebror til jul. Og det innimellom alt det andre som står på tapeten. Og jeg er ikke kjent for å ri samme dag som jeg saler, så dette rekker jeg nok ikke. Hmmm, kjøpe ny bukse og skjorte istede, tenker jeg.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 00:46   #27
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Juleantrekk nå? Det er da bare oktober. Planlegger dere det virkelig lenge i forveien?

Gammel 22-10-09, 00:50   #28
skyfri
.

skyfri sin avatar

skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Juleantrekk nå? Det er da bare oktober. Planlegger dere det virkelig lenge i forveien?

Jeg burde ha planlagt det for lenge siden, nå utgår strikkabunaden med høye kneløft.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 01:42   #29
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Heyh jeg veit ikke hva de skal ha på seg i morra! Eller jo det er lagt fram på kjøkkenet,men er det vanlig og planlegge juleantrekk i oktober!!! Jeg blir tydeligvis alldri ordenlig...

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 01:50   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Guttungen på 8 år ønsker seg rosa skjorte og det skal han få til juleantrekket.
Ellers en pen bukse og evt en strikkavest over.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 09:24   #31
Left
Passiv

Standard

Storebror skal ha grå penbukse, hvit skjorte og beige, brun og grå strikkevest i ull, og slips. Sorte pensko.

Lillebror skal ha sort penbukse, sort vest med svakt lilla mønster, lilla skjorte og. propell. Sorte pensko. Det er egentlig en dress, men vi dropper nok jakka tenker jeg.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:08   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Det eneste jeg har planlagt er at vi ikke trenger å kjøpe noe, fordi vi har masse klær til de begge, men hva de helt nøyaktig skal ha på seg vet jeg ikke.

Gammel 22-10-09, 20:15   #33
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Heyh jeg veit ikke hva de skal ha på seg i morra! Eller jo det er lagt fram på kjøkkenet,men er det vanlig og planlegge juleantrekk i oktober!!! Jeg blir tydeligvis alldri ordenlig...

Av den enkle grunn at når høsten kommer har vi ikke pentøy, da er det alltid fravokst. På sommeren pynter vi med sommerpent tøy men når høsten kommer må det varmere tøy til.
Handler nå, så har vi det til alle bursdager og andre ting som krever pynting frem mot jul, og da går det som juleantrekk også.
Vi kjøper bare ett antrekk, og vasker og føner tørt om vi skal bruke det flere dager i strekk.
Bruker såpass mye penger på pentøyet at jeg greier ikke forsvare mer enn ett antrekk og da blir det altså handlet så fort sommerpentøyet blir for kaldt å bruke.
Så for min del er det vel ikke akkurat det at jeg handler juleantrekket tidlig, det blir bare brukt til jul også det jeg handler.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:17   #34
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg aner ikke... Har tre gutter på 7, 9 og 13 som skal kles opp og de trenger noe nytt. Noen som har tips til nettsider som har klær til gutter i str. 128-170? Finnes det i det hele tatt nettsider som har det bortsett fra H&M?
Det er ganske pes å ha guttaboys med i klesbutikker...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:21   #35
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Nin: Har du kjøpt den buksa på nettet? Evt hvor?

Appelsin: For en helt NYDELIG gutt du har.

Eldste mann må han alt nytt. Blir bukse, skjorte og slips. Litt usikker på vest, han får bestemme selv.
Lillemann trenger bukse. Har skjorte og vest fra Miniature.
Tror det hadde passet til liggnede buske Nin har.

Dette hadde dem i fjor, men det er for lite nå.

Sist redigert av Grøten : 25-10-09 kl 10:07. Årsak: Bare fjernet bildet.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:27   #36
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Nin: Har du kjøpt den buksa på nettet? Evt hvor?

Jeg har handlet alt hos Barneparadis på Mosseporten. Bare å ringe henne, hun sender. De har nettbutikk også men alt ligger ikke der.
Sleng deg på ferja over. Kan møte deg jeg, hvis det blir snart så det ikke er glatt på veiene. Jeg må kjøre en snau time for å komme dit. Hilsen pysa.

Gammel 22-10-09, 20:32   #37
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillebror har festdrakt fra by-torinn. Storebror sin er blitt for liten (vil jeg tro - den er str 98), så kanskje jeg kjøper en ny til han. I mellomjula blir det rutete nikkers (knikkers?) fra Memini, linskjorte og evt vest. (lin og vest blir litt varmt - så vi får se)

Gammel 22-10-09, 20:32   #38
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg har handlet alt hos Barneparadis på Mosseporten. Bare å ringe henne, hun sender. De har nettbutikk også men alt ligger ikke der.
Sleng deg på ferja over. Kan møte deg jeg, hvis det blir snart så det ikke er glatt på veiene. Jeg må kjøre en snau time for å komme dit. Hilsen pysa.

Kanskje det!
Roper ut om jeg får til det i nær fremtid jeg.
Litt usikker på hvordan det blir med jobb fremover, har vært sykemeld en stund p.g.a hypermesis. Men begynner å hjelpe på kvalmen nå, så blir nok tilbake i jobb til uka.
Dersom det blir redusert jobbing får jeg det til.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:33   #39
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Kanskje det!
Roper ut om jeg får til det i nær fremtid jeg.
Litt usikker på hvordan det blir med jobb fremover, har vært sykemeld en stund p.g.a hypermesis. Men begynner å hjelpe på kvalmen nå, så blir nok tilbake i jobb til uka.
Dersom det blir redusert jobbing får jeg det til.

Bare å skrike ut.

Gammel 23-10-09, 13:44   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

siden vi kjøpte for stor lissombunad til 17. mai med konklusjon om at "da har han den til jul og til neste år også", så vet jeg hva han skal ha på julaften. Hva han har i dag derimot, og hva han skal ha i morgen, det aner jeg ikke. Noe som er rent.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.