|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Juleantrekk til gutterJeg tror vi finner fram bunadene til guttene, hvis jeg orker å styre med dem. ellers blir det pen bukse, skjorte og kanskje vest. HE vil nok ha slips, mens JC sikkert vil ha en eller annen sær og gal detalj. Sverre mener ikke så mye ennå, men blir overlykkelig om han får ha på seg noe råsa. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
I mål
|
Sv: Juleantrekk til gutterMamma syr Rutaliv til ham nå, så det blir nå det på julaften iallfall. Ellers må vi kjøpe en ny cordbukse til ham, så bruker han det sammen med vest/skjorte/pen genser, alt ettersom, der har vi et lite utvalg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterKommer til å kjøpe noe lignenede det Elisabet har kjøpt. I tillegg har han en cordfløyelsbukse, strikkevest og skjorte. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterLillebror har arveet en sort penbukse og en fin skjorte fra Mexx av storebror som jeg tenker han skal ha. Storebror har en sort stripete bukse fra HM som jeg mener passer. Skal finne en tøff skjorte til den. Han har en grønn v-genser som han kan bruke også. Begge finn nye pensko til en dåp i sommer, som jeg regner med passer enda. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Juleantrekk til gutterGutta har mørke penbukser, ikke dressbukser. Skjorte og slips. Mellomste har en ganske kul krittstripet sort dress om han har lyst til å bruke den. De får bestemme selv hva de vil ha på seg, det er ukomplisert fordi begge liker å pynte seg.
|
|
|
#26 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterUps, jeg må strikke ny bunadsbukse til storebror til jul. Og det innimellom alt det andre som står på tapeten. Og jeg er ikke kjent for å ri samme dag som jeg saler, så dette rekker jeg nok ikke. Hmmm, kjøpe ny bukse og skjorte istede, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Juleantrekk til gutterJuleantrekk nå? Det er da bare oktober. Planlegger dere det virkelig lenge i forveien?
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Sv: Juleantrekk til gutterHeyh jeg veit ikke hva de skal ha på seg i morra! Eller jo det er lagt fram på kjøkkenet,men er det vanlig og planlegge juleantrekk i oktober!!! Jeg blir tydeligvis alldri ordenlig... |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ferdig!
Sv: Juleantrekk til gutterGuttungen på 8 år ønsker seg rosa skjorte og det skal han få til juleantrekket. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Juleantrekk til gutterStorebror skal ha grå penbukse, hvit skjorte og beige, brun og grå strikkevest i ull, og slips. Sorte pensko. |
|
|
|
#32 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Juleantrekk til gutter
Det eneste jeg har planlagt er at vi ikke trenger å kjøpe noe, fordi vi har masse klær til de begge, men hva de helt nøyaktig skal ha på seg vet jeg ikke.
|
|
|
|
#33 |
|
MORMOR
Av den enkle grunn at når høsten kommer har vi ikke pentøy, da er det alltid fravokst. På sommeren pynter vi med sommerpent tøy men når høsten kommer må det varmere tøy til. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Juleantrekk til gutterNei, jeg aner ikke... Har tre gutter på 7, 9 og 13 som skal kles opp og de trenger noe nytt. Noen som har tips til nettsider som har klær til gutter i str. 128-170? Finnes det i det hele tatt nettsider som har det bortsett fra H&M?
|
|
|
#35 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleantrekk til gutterNin: Har du kjøpt den buksa på nettet? Evt hvor?
Sist redigert av Grøten : 25-10-09 kl 10:07. Årsak: Bare fjernet bildet. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
MORMOR
Jeg har handlet alt hos Barneparadis på Mosseporten. Bare å ringe henne, hun sender. De har nettbutikk også men alt ligger ikke der. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Juleantrekk til gutterLillebror har festdrakt fra by-torinn. Storebror sin er blitt for liten (vil jeg tro - den er str 98), så kanskje jeg kjøper en ny til han. I mellomjula blir det rutete nikkers (knikkers?) fra Memini, linskjorte og evt vest. (lin og vest blir litt varmt - så vi får se)
|
|
|
#38 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje det!
|
|
|
|
#39 |
|
MORMOR
Bare å skrike ut. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
siden vi kjøpte for stor lissombunad til 17. mai med konklusjon om at "da har han den til jul og til neste år også", så vet jeg hva han skal ha på julaften. Hva han har i dag derimot, og hva han skal ha i morgen, det aner jeg ikke. Noe som er rent.
|
![]() |
|
|