|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Jeg spayer Vanish på flekker og legger av og til klær i bløt. Ellers vaskes barneklær sammen med våre klær og vi har ingen flekker på klærene.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Her sprayes bærflekkene før vask, ellers ikke så mye annet. Vasker hverdagstøyet på 60 grader med flytende Neutral og klærne blir rene, de.
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Jeg liker ikke flekker på tøyet og klarer ikke å sende ungen i barnehagen med sånt tøy. Men jeg går langt for å fjerne det, zalo, vanish, gallesåpe, legger i bløt (men ikke mange dager), så det aller meste går bort. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Minstemann som fortsatt kan være grisegutt til middag bruker da heldekkende plastsmekke om vi har "flekkete" mat, eller så bruker han en sånn oppsamlingssmekke fra Ikea. Da detter maten bare nedi der det han søler. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Jeg legger klærne i skittentøyet og vasker dem. Punktum. Er ikke mye plaget med flekker.
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Jeg gjentar: Zalo. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Jeg vasker alle typer tøy etter vaskelappen på klærne, selv om det er flekker.
|
|
|
#10 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Det meste går bort i vaskemaskinen. Vasker på 60 grader. De klærne som ikke tåler det vil jeg ikke ha likevel
|
|
|
#11 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Småbarnsforeldre: Hvordan vasker dere barneklærne?Jeg vasker klærne i vaskemaskin med vaskepulver. Ser jeg store flekker på pentøyet, tar jeg på flekkfjerner. Men flekkfjerningsprosedyrer er ikke en del av min daglige vaskerutine.
Det er vel ikke alle som spiser frokost hjemme? Alle mine spiser i barnehage/SFO.
|
|
|
#12 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Mitt motto også :-) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Jeg klarer ikke å overse flekker på klærne nei, så han har aldri på seg klær med flekker på . Om vi ikke får det bort med vanish eller troll sitronsåpe så kastes de.Kunne ikke falt meg inn å sendt gutten min i barnehagen med møkkete klær. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
En som trener
|
Du mener flekkete? Jeg anser klær som rene om de er nyvaskede, selv om de har flekker. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Og noen fikser både å være nazi-rein og hele smørbrødlista di. Sist redigert av 007 : 31-08-09 kl 00:47. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vaklende
|
Han spiser ikke frokost hjemme, altså? Sist redigert av Balanse : 30-08-09 kl 23:30. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Drømmer
|
Jo det gjør han men som sagt i ett innlegg over her, han griser lite.Å søler han så han blir våt er det naturlig å skifte. |
|
|
|
![]() |
|
|