Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-09, 00:23   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

og det blå fatet som henger i blått bånd, er ikke det en kjent designer? (eller ligner det bare)

Jeg har ikke sjekka designeren, gitt. MEN jeg vurderte å kaste det før mutter tar turen ut, hun kommer sikkert til å insistere på å beholde akkurat det der...

Gammel 26-07-09, 00:22   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes det var en litt vittig kombo med skikkelig overdådig gullspeil også med lampe med hyttelampeskjermer rett under. En lampeskjerm er en lampeskjerm liksom.

Det ser ikke ut til at de henger sammen på bildet da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:31   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville tatt vare på koppene. Flotte kopper til å drikke kakao i solveggen etter endt skitur.

Dette ville jeg beholdt.

Dette ville jeg også beholdt. Og jeg ville ikke kastet ungen heller.

I rette omgivelser kunne denne lampa blitt skikkelig kul.

Kult forheng, men jeg mistenker lukt siden det ofte lukter av gamle forheng. Mønsteret er derimot veldig fint.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:36   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

De porselenstallerknene? Husker ikke hva annet det står enn at det er "askertallerkenen 1977", men det står mer. Eller mente du noe annet?

Jeg tenkte både disse og på de blå fatene og gjerne koppene også. Sjekk om det er stempel under og hvor de er laget.

Definitivt ikke ekte horn, nei. Den er ganske liten, og plast-hornene er bevegelige, jeg tror det har vært batteri inni der og den har sikkert laget lyd mens hornene har snurra.

Da må du jo sjekke om den virker. I så fall er den jo fantastisk kul.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:41   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tenkte både disse og på de blå fatene og gjerne koppene også. Sjekk om det er stempel under og hvor de er laget.

Da må du jo sjekke om den virker. I så fall er den jo fantastisk kul.

Hm, får se i morgen. Hvilke blå fat mener du? Hjernen begynner å bli treg her nå. Dra hjerne frem bilde igjen så jeg forstår.

Gammel 26-07-09, 00:43   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke fordra retrostæsj og ville kvittet meg med det meste.

Men mange digger jo sånt, og det så ut til å være i god stand også?
Skjønner at du vil ha minst mulig styr, men gi det bort til ett sted, kanskje?

Gammel 26-07-09, 00:23   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe var jo ganske fælt, men rådyrene var jo skikkelig søte.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:27   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Noe var jo ganske fælt, men rådyrene var jo skikkelig søte.

Jeg har akkurat kjøpt bambilampe til minste...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:27   #9
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er absolutt ingen 70 talls freak og grøsser av stæsjet. Skrot, helt klart.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:27   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Men mange digger sånt da. Legg det ut på finn.no

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:33   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Men mange digger sånt da. Legg det ut på finn.no

Jeg tror ikke jeg orker styret, hvis ikke det er sånn at det er noe her som faktisk kan være verdifullt. Det går rett på dynga alt sammen. Lurte på en gis bort-annonse for sofaen og stolene, mot henting... Da kan vi iallfall koste på oss et hengerlass mindre, hvis noen vil ha.

Gammel 26-07-09, 23:25   #12
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis dette hadde vært en salgstråd, da hadde jeg vært interessert i den rød lampa, den blå lampa, "bambifiguren" og "knaggrekka" som koppene henger på. Du må ikke kaste dette!

Gammel 26-07-09, 23:38   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Det er de blå, der jentungen fikk med toppen av hodet sitt? De skal jeg beholde. (Lurte nesten på å ta kjelen hjem, men vi har induksjon så jeg hadde ikke fått brukt den...)

Jeg er temmelig sikker på at du kan bruke Katrineholm-kjelen på induksjon

Jeg hadde glatt tatt den røde/oransje og den blå lampa, det blå hengefatet og Katrineholm-stæsjet Du må ikke finne på å kaste det!

Gammel 26-07-09, 00:24   #14
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

De Cathrineholmkjelene (er det det de heter mon tro?) får du lett en tusenlapp på bruktmarkedet.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:28   #15
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

De Cathrineholmkjelene (er det det de heter mon tro?) får du lett en tusenlapp på bruktmarkedet.

Det er de blå, der jentungen fikk med toppen av hodet sitt? De skal jeg beholde. (Lurte nesten på å ta kjelen hjem, men vi har induksjon så jeg hadde ikke fått brukt den...)

Hva med tresko-seilbåten, da? Ikke så høy bruktverdi for den, nei.

Gammel 26-07-09, 11:56   #16
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen av tingene gjør seg faktisk veldig i rette miljøet.

Jeg kunne godt tenkt meg slike puter til en enkel sovesofa jeg har på loftsstua, det hadde spritet opp! Men, de er sikkert ikke så lett å vaske rene om de har ligget på ei hytte en halv evighet...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:25   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahaha, lampene henger jo ikke sammen med speilet, nei. Da ville jeg beholdt speilet.

Er grenen med blomster/blader en grusom, hjørnevegghengt lampe? I så fall ville jeg ikke beholdt det, men på bildet ser det ut som glasskunst m/stygg smijernsramme.

Gammel 26-07-09, 00:27   #18
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva står stemplet bakpå fatene/tallerknene?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 00:29   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva står stemplet bakpå fatene/tallerknene?

De porselenstallerknene? Husker ikke hva annet det står enn at det er "askertallerkenen 1977", men det står mer. Eller mente du noe annet?

Gammel 26-07-09, 00:31   #20
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Definitivt ikke ekte horn, nei. Den er ganske liten, og plast-hornene er bevegelige, jeg tror det har vært batteri inni der og den har sikkert laget lyd mens hornene har snurra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.