Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-09, 23:27   #21
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et gigantisk Bad taste-party... Skrap eller skatter?

Men mange digger sånt da. Legg det ut på finn.no

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:27   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva står stemplet bakpå fatene/tallerknene?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:28   #23
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

De Cathrineholmkjelene (er det det de heter mon tro?) får du lett en tusenlapp på bruktmarkedet.

Det er de blå, der jentungen fikk med toppen av hodet sitt? De skal jeg beholde. (Lurte nesten på å ta kjelen hjem, men vi har induksjon så jeg hadde ikke fått brukt den...)

Hva med tresko-seilbåten, da? Ikke så høy bruktverdi for den, nei.

Gammel 25-07-09, 23:29   #24
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva står stemplet bakpå fatene/tallerknene?

De porselenstallerknene? Husker ikke hva annet det står enn at det er "askertallerkenen 1977", men det står mer. Eller mente du noe annet?

Gammel 25-07-09, 23:31   #25
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Definitivt ikke ekte horn, nei. Den er ganske liten, og plast-hornene er bevegelige, jeg tror det har vært batteri inni der og den har sikkert laget lyd mens hornene har snurra.

Gammel 25-07-09, 23:31   #26
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville tatt vare på koppene. Flotte kopper til å drikke kakao i solveggen etter endt skitur.

Dette ville jeg beholdt.

Dette ville jeg også beholdt. Og jeg ville ikke kastet ungen heller.

I rette omgivelser kunne denne lampa blitt skikkelig kul.

Kult forheng, men jeg mistenker lukt siden det ofte lukter av gamle forheng. Mønsteret er derimot veldig fint.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:33   #27
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Men mange digger sånt da. Legg det ut på finn.no

Jeg tror ikke jeg orker styret, hvis ikke det er sånn at det er noe her som faktisk kan være verdifullt. Det går rett på dynga alt sammen. Lurte på en gis bort-annonse for sofaen og stolene, mot henting... Da kan vi iallfall koste på oss et hengerlass mindre, hvis noen vil ha.

Gammel 25-07-09, 23:33   #28
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De enkle vegglampene synes jeg var fine! Og grytene. Og dingsen til å henge kopper på, og koppene.

Gammel 25-07-09, 23:34   #29
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm...hvor har jeg sett de eggeglassene før? På hytta til tante tro?

Elise: Se prikk!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:34   #30
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det masse kult synes jeg!!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:36   #31
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

De porselenstallerknene? Husker ikke hva annet det står enn at det er "askertallerkenen 1977", men det står mer. Eller mente du noe annet?

Jeg tenkte både disse og på de blå fatene og gjerne koppene også. Sjekk om det er stempel under og hvor de er laget.

Definitivt ikke ekte horn, nei. Den er ganske liten, og plast-hornene er bevegelige, jeg tror det har vært batteri inni der og den har sikkert laget lyd mens hornene har snurra.

Da må du jo sjekke om den virker. I så fall er den jo fantastisk kul.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:41   #32
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tenkte både disse og på de blå fatene og gjerne koppene også. Sjekk om det er stempel under og hvor de er laget.

Da må du jo sjekke om den virker. I så fall er den jo fantastisk kul.

Hm, får se i morgen. Hvilke blå fat mener du? Hjernen begynner å bli treg her nå. Dra hjerne frem bilde igjen så jeg forstår.

Gammel 25-07-09, 23:42   #33
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Å heisann.
Hvordan i alle dager har du kommet borti dette her?

Det var mye skrot altså, synes jeg da. Men nå er jeg mer glad i 1800-tallet enn -70- tallet.

Speilet var fint da. og sikkert et par av lampene hvis man bytter skjermer.
Bollen og kjelen må du ta vare på ihvertfall.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:43   #34
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke fordra retrostæsj og ville kvittet meg med det meste.

Men mange digger jo sånt, og det så ut til å være i god stand også?
Skjønner at du vil ha minst mulig styr, men gi det bort til ett sted, kanskje?

Gammel 25-07-09, 23:45   #35
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Å heisann.
Hvordan i alle dager har du kommet borti dette her?

Har kjøpt hytte med inventar.

Gammel 25-07-09, 23:46   #36
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

De blå kjelene var fine, og hengefatet likte jeg også. Speilet hadde gått glatt inn på HE sitt Galtvortrom, bare med andre lampeskjermer. Resten var rælete.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:47   #37
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Bytte lampeskjerm til noe enklere så blir speilet kanskje litt kult?

Enig.

Har du arva hytte?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:50   #38
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den røde og blå lampa var stilig! Og den blå gryta og bollen. Og krusene som henger på hylla. Og den vevde duken. Og gryteunderlagene.

Bjellene, krusfigurene og enkelte av putene vekker minner fra tante og onkel, og får meg nesten til å sippe. De hadde sommerhuset fullt av slikt, og onkel E pleide å ringe i bjellene når han kom inn etter å ha vært ute.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:50   #39
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt hytte med inventar.

Akkurat.

Det kan jo hende at mye av det er fint i sitt rette element da.
Og det går jo an å male litt møbler og slikt. Bytte lampeskjermer osv.
Noe av det var jo faktisk så stygt at det var kult.

Vi har en usedvanlig stygg stålampe. Laget av en dreid trestokk og har elg-gevir som fot.
Den kom jeg på nå.
Kanskje på tide å fnne en fin skjerm og flytte den fra kjelleren til stua.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 23:53   #40
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Det verste er.... At de 40 styggeste tingene er allerede puttet i kasser, og ble ikke tatt bilder av.

Det så virkelig ikke ut der ute.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.