Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Feilkjøp og min stil

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 19:04   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilkjøp og min stil

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Et tips hvis du skal gå i dressjakke og bukse endel i jobbsammenheng, er å forsikre deg om at toppen du har under jakka "står seg selv". Hvis det blir varmt med jakke, eller alle andre (evt. gubbene) sitter der i korterma, eller du trenger å tone ned antrekket, er det ganske kjipt å ikke kunne ta av seg jakka fordi toppen under er for tynn, for gjennomsiktig, for avkledd, for stroppete, for utringet uten noe over.

!

Godt poeng!

Gammel 29-12-06, 19:33   #22
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er kule tskjorter! www.livoline.com

Gammel 29-12-06, 21:31   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Her er kule tskjorter! www.livoline.com

Fikk ikke sett på så mange bilder da.. men tskjorter med ørn og sånn synes ikke jeg er så fint Og hjerter med vinger ..?
Og den skriften får meg til å tenke på motorsykkelklubber Sånn rocka stil? Men kanskje er det trendy og kult.. men jeg henger ikke med der, enda

Men fikk jo bare sett 5 ulike typer under kolleksjonen så

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 29-12-06 kl 21:39.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 21:38   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det noen og:

http://www.tee.no/

http://www.statements.no/tees.html

http://www.t-shop.no/listAlle.php

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:52   #25
mimmo
Passiv

Standard

Min "uniform" på jobb er sort dressbukse, sort dressjakke eller sort cardigan også topper som jeg varierer farge og fasong på.

Har nok kjørt meg litt fast ja...

Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:06   #26
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

En smal jeans (om du kan gå med dette på jobb), støvletter over (med litt hæl er flott), en skjorte med vest over, eller en cardigan, eller en høyhalset genser. Det skal ikke så mye til. Skjorte/bluse med V-genser over. Og en dressbukse.
Slike plagg kan være greie å ha i basis, og kan lett kombineres om fargene
passer noenlunde.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:16   #27
mimmo
Passiv

Standard

www.smartgirl.dk er den beste butikken EVER!(er litt hekta for tiden dessverre)

De har ICHI, In Wear, KAFFE, Blend she osv osv osv Et utvalg som jeg iallefall ikke har funnet på noen andre butikker iallefall.

Jeg har handlet masse der, og de har et stort utvalg av mange stilige og praktiske klær!

Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 21:21   #28
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker en del olabukser med omslagstopper til. Varierer med topper og smykker inni. Har store planer om å bruke mer skjørt, men det blir liksom aldri til det.... *nyttårsforsett*

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:37   #29
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

denne siden kan du lage t-skjorten sånn som du vil ha den selv. Med selvvalgt farge på skjorten, mange forskjellige modeller, selvvalgt tekst, selvvalgt bilde osv. Vurderte å bestille julegaver derfra, men var ikke kreativ nok til å komme på gode tekster...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 23:10   #30
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

denne siden kan du lage t-skjorten sånn som du vil ha den selv. Med selvvalgt farge på skjorten, mange forskjellige modeller, selvvalgt tekst, selvvalgt bilde osv. Vurderte å bestille julegaver derfra, men var ikke kreativ nok til å komme på gode tekster...

Bare vær obs på at disse varene IKKE sendes fra Norge, dermed kommer det toll og moms på bestillinger over 200 kroner.

Gammel 09-01-07, 23:35   #31
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Bare vær obs på at disse varene IKKE sendes fra Norge, dermed kommer det toll og moms på bestillinger over 200 kroner.

Å?... Jeg er så blond at jeg trodde det var norsk leverandør siden det var norsk tekst.
(Det har vært reklame for den siden inne på NM.)

Har du bestilt derfra? Var kvaliteten bra?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 23:59   #32
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, men jeg leste et innlegg fra en på NM som hadde måttet punge ut i dyre dommer for toll og moms. Det ser jo ut som det er norsk leverandør, men firmaet er visst tysk og har masse slike nasjonale "filialer". Ganske sleipt, egentlig, for det er dårlig info om de ekstra kostnadene.

Gammel 17-01-07, 12:12   #33
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

http://www.probat.no/
Her har de mye fint - og annerledes

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.