|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Sko?
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Da jeg var veldig overvektig hadde jeg størrelse 43 i sko. Så om jeg ikke hadde naturlige anlegg for å få oppheng på sko så kan man jo bare gjette hva som skjedde da jeg gikk ned og fikk størrelse 41. Som er innenfor spekteret for damesko... |
![]() |
![]() |
#25 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har nok fått litt skodilla "på mine eldre dager".
![]() |
#26 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg er sånn midt på treet skogal. Kanskje jeg har 15 par? Litt flere enn jeg strengt tatt hadde trengt, men sko er ikke en interesse jeg har, liksom. Er mer glad i å kjøpe klær enn sko.
![]() |
#27 |
kamerat
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Sko er gøy!
![]() |
#28 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Hm. Kanskje jeg skulle gått gjennom skoene mine igjen?
![]() |
#29 |
Tankefull
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Mannen har flere sko enn meg.
![]() |
#30 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Har mange, mange, mange par. Sko er en liten besettelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg liker å kjøpe sko, uten at jeg vil kalle det en besettelse. Med rask opptelling i gangen nå kom jeg til 25 par sko som er mine, det er alt fra sandaler og joggesko til høyhælte jålesko. Støvletter er ryddet bort, har ikke like mange par av det. Sist redigert av Filifjonka : 23-05-09 kl 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg er veldig lite glad i sko, og har nok mest av alt et praktisk skoforhold. Det kan nok ha noe med flere år med ukurant skostørrelse, og frustrasjon over å sjelden finne noe som passer.
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har vel 4 par tilsammens, akuratt det jeg trenger og ikke noe mere. Jeg hater og kjøpe sko, og jeg kjenner ingen som har lyst til og være med meg rundt for å finne sko om det trengst :vanskelig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg har endel sko, men ingen fanatiker.
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg er ingen skoshopper, og er lite opptatt av sko generelt. Har mange sko, men det skyldes nok at jeg heller ikke er noen flink kaster - kun et fåtall er i bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Jeg er en hybrid eller noe slikt. Jeg elsker sko, men liker ikke å shoppe.
![]() |
#39 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Finner nesten aldri sko jeg liker, og i hvert fall ikke sko som er fine i str. 40. Jeg vegrer meg for lenge med å gå på skojakt og ender stadig opp med å gå i reneste filler før jeg anskaffer nye
![]() |
#40 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kvinner og sko - myte eller sannhet?Myte for min del. Jeg har to par crocs, et vanlig og et par slipperser. Ett par ecco joggesko og ett par el naturalista.
![]() |
|
|