|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillere
Ja den er grei. Jeg var bare ikke klar over at hun hadde en så stor karriere på film, men kjenner henne mer fra tv-serier og talkshow. Men hvem andre ville du rangert høyt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereHm. Godt spørsmål, Dronningen. Problemet er vel i første rekke at kvinner sjelden får så gode og bærende roller at de får vist seg frem på samme måte som menn.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereLaura Linney er også right up there, forresten. Hun er topp 5 kvinnelige, men jeg er ikke helt sikker på om hun er topp 10 totalt.
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereJeg synes det er vanskelig å lage ei topp fem-liste med plassrangeringer, men jeg kan nevne fem jeg liker utifra skuespillerprestasjoner; Tom Hanks, Susan Sarandon, Jack Nicolson, Sean Connery og Julia Roberts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereMeryl Streep, selvfølgelig. Og så har jeg en tendens til å like filmer med Juliette Binoche, så de sjekker jeg alltid ut. Julianne Moore også.
![]() |
![]() |
#7 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereFilmer med Jodie Foster og Meryl Streep er et must, ja.
![]() |
#8 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereNicole Kidman, Jodie Foster, Julia Roberts og Kate Bates er blant mine favoritter.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereJodie Foster er et must. Jeg liker også Nicole Kidman. Og så liker jeg faktisk hun der Demi Moore, men hun var vel kanskje i vinden for flere år siden.
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereMaggie Smith og Emma Thompson, ja.
![]() |
![]() |
#12 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereJuliette Binoche |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereDet er bare en som kunne fått meg til å velge filmen kun fordi han var med, og det er en mann ja. Gael Garcia Bernal, veldig god skuespiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereJulianne Moore, ja.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereJudi Dench synes jeg er fantastisk flink, men hun spiller ikke nødvendigvis i filmer jeg liker. John Cusack er for øvrig den eneste av Dronningens som kunne kommet på min liste, så særlig objektivt er dette seff ikke.
![]() |
#19 |
Tankefull
|
![]() Sv: Mannlige vs. kvinnelige skuespillereJohnny Depp!
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 30-05-09 kl 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|