|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliVi trivdes godt på Sunwing Resort Kalithea, på Rhodos. |
|
|
|
#22 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juli
Vi har vært der. Flott for barnefamilier med barn i ulik alder. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Er det fire forskjellige deler? Hvilke(n) anbefaler du? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Vi bodde på Triton, og det var veldig fint. Med en sånn litt større Royal leilighet tror jeg det ville blitt enda bedre - vår var litt liten. Jeg vet ikke hvilken del som er best, egentlig. Men jeg likte at vi kunne trekke oss litt tilbake og ikke sitte midt oppi den til tider tragiske kveldsunderholdninga. Alle de fire leilighetene ligger jo uansett nær alle fasiliteter. |
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Så stort mellomlegg, ja? Tja... Jeg har jo ikke sett Royal-leilighetene på ordentlig, jeg bare innbiller meg at de som bodde der hadde det mye mer comfy enn oss. |
|
|
|
#28 |
|
I mål
|
Ja, det var det... Vi er jo mest ute egentlig. Det er bare litt vanskelig å skjønne hvordan utsikt og sånn det er fra de andre leilighetene. Hadde dere en 2roms med havutsikt eller noe slikt? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Ja. Og standarden på leiligheten var helt grei. Rent og ordentlig, men ikke luksuriøs. |
|
|
|
#30 |
|
maler
|
Det er ikke langt å gå. 1 km eller så tenker jeg. Men når det er varmt, kan det kjennes langt også... Apollo sitt anlegg ligger litt nærmere platanias og ser også supert ut. Jeg vet ikke om de har engelsk- eller skandinavisktalende barneklubb der, men Caldera beach er litt lille skandinavia på godt og ondt. Fint for ungene. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Det stemmer. Ang leiligheter mot vei så er det få leiligheter som vender direkte mot hovedveien. Går ann å sende e-post til hotellet et par dager før ankomst for å komme med evnt ønsker. Det fungerte for oss de to første gangene og siste gangen betalte vi ekstra for havsutsikt. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliEr det noen som har vært på Rohdos - Kalithea i månedsskifte september-oktober? Er det varmt der da? Leser jo at det skal være som en mild, norsk sommer, men den er jo ganske relativ. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliNorsk sommer her jeg sitter i dag er 15 grader, så...
|
|
|
#35 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliVi kom hjem fra Kalithea på Rhodos i natt, og jeg må si at vi har hatt en flott tur. Dette er virkelig et sted for barnefamilier med barn i alle aldre. Hit skal vi definitivt tilbake. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliVi har vært her mai 2008 og skal tilbake igjen juli 2010 til Sunwing Resort Kallithea http://www.ving.no/sunwing/sunwingho...6&itemid=15073 |
|
|
|
![]() |
|
|