Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juli

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 16:25   #10
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juli

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

http://www.startour.no/feriereiser/h...on=sommer-2009

Her var vi i sommer. Det er det perfekte feriested for familier med små barn som ikke har andre ambisjoner enn å ha en topp ferie for barna og å slappe av selv. Rolig og trygt, restaurant på stedet med mat ungene kjenner igjen, fine bassengområder og grei bussforbindelse til platanias/chania. Og totalt dominert av barnefamilier. Det var med noen i slutten av tenåra, og de syntes det var et litt vel tamt sted, men alle småbarnsfamilier storkoste seg.

Er det langt å gå inn til torget i Platannias fra Caldera Beach? Vi holdt på å bestille der, men endte opp med Hotel Geraniotis Beach (Apollo). Tror det er i nærheten av Caldera. Dog har jeg fått litt kalde føtter...det ser kjempefint ut der, men Caldera er som du sier veldig tilpasset norske småbarn med bl.a barneklubb. Det er det der vi skal også, men i regi av hotellet (ergo engelsktalende antar jeg). Det synes jeg burde vært opplyst på Apollo sine sider. Mener at Star Tour skriver "internasjonal barneklubb" dersom det er tilfellet?

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.