Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk, og blinker du i rundkjøringer?
Jeg blinker alltid i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene 86 39,81%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene 81 37,50%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer og vasker meg på hendene 3 1,39%
Jeg blinker aldri i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 5 2,31%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 9 4,17%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 3 1,39%
Jeg blinker aldri i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker alltid i rundkjøringer, mener en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 1 0,46%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer, men er en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer, men er en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker og vasker litt sånn innimellom 8 3,70%
Jeg elsker poller, piker, vin og sang 20 9,26%
Deltakere: 216. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 13:51   #21
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?

Nei, bare 'bar.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:52   #22
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene.

Gammel 08-10-08, 13:53   #23
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Skremmern, sånn: [noparse]:prektig:[/noparse]

Gammel 08-10-08, 13:54   #24
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Eller pulbar, om du vil.

Gammel 08-10-08, 13:55   #25
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg vasker meg alltid på hendene, og blinker stort sett alltid i rundkjøringer. Blinker ikke om jeg er helt mutters alene i rundkjøringen, men alltid om det er andre bilder der. :bor på landet, så hender ofte jeg er alene i rundkjøringen "vår": (Men da jeg bodde i Oslo var jeg meget irritert på alle de fjotthuene som ikke blinker seg UT av rundkjøringen).

Gammel 08-10-08, 13:55   #26
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Blinker og vasker. Og irriterer meg over de i store, dyre biler som aldri blinker (og sikkert ikke vasker seg på hendene) og som parkerer meg inne fordi de ikke kan manøvrere den store bilen de på død og liv skal ha.

Gammel 08-10-08, 13:59   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg blir rasende av folk som ikke blinker, og har innarbeidet en ironisk "takk-skal-du-faen-meg-ha-vink" med et stivt smil (nesten som kongen) dersom jeg blir stående å vente unødig i rundkjøringer på folk som ikke bruker blinklyset.

Jeg viser fing.

(Bilen vår blinker 3 ganger når man bare dulter på blinklys-spaken. Det gjør vel de fleste måderne biler?)

Gammel 08-10-08, 13:59   #28
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vasker meg alltid på hendene, men blinker sjelden til aldri i rundkjøringer.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 14:00   #29
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg viser fing.

(Bilen vår blinker 3 ganger når man bare dulter på blinklys-spaken. Det gjør vel de fleste måderne biler?)

Som om de fleste kjører måderne biler, lixom. :veteran:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 14:04   #30
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Det er jo ikke de bak deg, men de som står og venter i rundkjøringen som trenger at du blinke. De kan jo ikke kjøre om du ikke gir signal om at du skal ut av rundkjøringen.

Arg.

Nemlig. Arg.

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg vasker meg alltid på hendene, men blinker sjelden til aldri i rundkjøringer.

Hvorfor ikke? Fordi du vet hvor du skal?

Jeg vasker alltid og blinker alltid, med mindre jeg ikke har noen biler i sikte. : pertentlig:

Gammel 08-10-08, 14:05   #31
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg viser fing.

Ru dah! Så usivilisert! Du får adoptere kongehilsenen, den funker fint den også.

Gammel 08-10-08, 14:06   #32
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blinker og vasker.

Gammel 08-10-08, 14:06   #33
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nemlig. Arg.

Hvorfor ikke? Fordi du vet hvor du skal?

Jeg vasker alltid og blinker alltid, med mindre jeg ikke har noen biler i sikte. : pertentlig:

Men hva med fotgjengerne og syklistene da? Skal ikke de få vite hvor du skal?

Gammel 08-10-08, 14:07   #34
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ru dah! Så usivilisert! Du får adoptere kongehilsenen, den funker fint den også.

Herved adoptert! Men det er ikke alltid de ser det, vel?

Gammel 08-10-08, 14:07   #35
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg har ikke førerkort, og vasker alltid hendene etter dobesøk.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 14:08   #36
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Men hva med fotgjengerne og syklistene da? Skal ikke de få vite hvor du skal?

Selvsagt. Rettelse: Med mindre jeg ikke har noen andre i sikte - bilister, syklister, motorsyklister, fotgjengere eller andre som måtte befinne seg i nærheten.

Gammel 08-10-08, 14:10   #37
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Blinker stort sett (ok, alltid, men jeg slurver når det er sent på kveld og ingen andre trafikanter å se), men slurver aldri med håndvasken.

Øyh, hva med de stakkarene som står og venter på å komme seg inn i rundkjøringen?

Det er jo de foran deg som er mest avhengig av å se hvor du skal da.

Jeg blir rasende av folk som ikke blinker, og har innarbeidet en ironisk "takk-skal-du-faen-meg-ha-vink" med et stivt smil (nesten som kongen) dersom jeg blir stående å vente unødig i rundkjøringer på folk som ikke bruker blinklyset.

Jeg blinker, og jeg vasker hendene. Grunnleggende folkeskikk etter min mening.

Nei jeg er ikke flink nok til å blinke, jeg blinker inn i rundkjøringen hvis det er noen bak, er ikke flink til å blinke ut av den, men hvis jeg ser noen som står å venter på meg, blinker jeg som regel.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 14:10   #38
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg viser fing.

Ut gjennom vinduet du også? Og med blinkebevegelser?

Gammel 08-10-08, 14:10   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Det er jo ikke de bak deg, men de som står og venter i rundkjøringen som trenger at du blinke. De kan jo ikke kjøre om du ikke gir signal om at du skal ut av rundkjøringen.

Arg.

Jepp, og med de små fil-løse rundkjøringene vi har her (som små badematter, uten noen som helst fildelinger) bør man også blinke seg inn i rundkjøringene (altså vise at man skal inn og ikke rett frem). Jeg har ofte måttet bråbremse pga. idioter som ikke gjør dette og som ikke engang ligger inntil rundkjøringen for å vise at de skal inn. I sånne små rundkjøringer er det faktisk viktigere å blinke seg inn enn ut, for man rekker ikke å blinke seg ut engang. Man er jo halvveis til India før man har skrudd på blinklyset.
Hvorfor ikke bare blinke så man viser omverdenen hvor man skal? Koster det så mye?

Gammel 08-10-08, 14:13   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår bil gjør det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.