Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk, og blinker du i rundkjøringer?
Jeg blinker alltid i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene 86 39,81%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene 81 37,50%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer og vasker meg på hendene 3 1,39%
Jeg blinker aldri i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 5 2,31%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 9 4,17%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene 3 1,39%
Jeg blinker aldri i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker alltid i rundkjøringer, mener en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 1 0,46%
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer, men er en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer, men er en jævla gris og vasker meg aldri på hendene 0 0%
Jeg blinker og vasker litt sånn innimellom 8 3,70%
Jeg elsker poller, piker, vin og sang 20 9,26%
Deltakere: 216. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 13:32   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?

Og blinker du i rundkjøringer? Det skal være en sammenheng der visstnok, for de som sjelden blinker i rundkjøringer vasker seg heller ikke på hendene etter dobesøket.

Poll kommer.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:34   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?

Blinker i rundkjøringen og vasker hendene hver gang jeg har vært på do, sliter dog litt med å få Junior til å skjønne at han skal vaske hendene hver gang han har vært på do, men det kommer seg.

Det er ekkelt om det er sammenheng, siden jeg syns mange slurver med blinkingen.

Gammel 08-10-08, 13:34   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:venter i spenning på poll:
Jeg kan dog røpe at jeg både blinker og vasker.

Gammel 08-10-08, 13:38   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Oh yeah, jeg blinker alltid i rundkjøringer og over alt ellers der man skal, og jeg vasker alltid hendene etter dobesøk.
Jeg prøver fortsatt å lære mannen min begge nevnte gjøremål, også dette med å vaske hendene før man legger seg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:38   #5
Left
Passiv

Standard

:venterpåpoll.
Men kan røpe i mellomtiden, at jeg både blinker og vasker hender. Jeg har hatt mikrobiologi, og etter det ble jeg enda mer nøye med håndvask. Altså; har alltid vasket hender etter wc, noe annet er utenkelig
Storebror innbiller seg at han får utslett om han ikke vasker hendene etter toalettbesøk, så han gjør det konsekvent uten at jeg behøver å minne han på det. Hvor utslett-ideen har kommet fra vet ikke jeg, men det funker
Lillebror er vill etter vann, så det er forsåvidt ikke så vanskelig å få han til å vaske hender heller.

Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:38   #6
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blinker kun i rundkjøringer hvis det er noen bak meg, men jeg vasker meg på hendene etter dobesøk selv om ingen ser.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:39   #7
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg blinker stort sett alltid i rundkjøringer og jeg vasker alltid hendene etter dobesøk.

Gammel 08-10-08, 13:40   #8
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vasker alltid hendene etter dobesøk men blinker kun når jeg må pga hensyn til andre bilister.

Gammel 08-10-08, 13:41   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blinker stort sett (ok, alltid, men jeg slurver når det er sent på kveld og ingen andre trafikanter å se), men slurver aldri med håndvasken.

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg blinker kun i rundkjøringer hvis det er noen bak meg,

Øyh, hva med de stakkarene som står og venter på å komme seg inn i rundkjøringen?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:44   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blinker kun i rundkjøringer hvis det er noen bak meg, men jeg vasker meg på hendene etter dobesøk selv om ingen ser.

Det er jo de foran deg som er mest avhengig av å se hvor du skal da.

Jeg blir rasende av folk som ikke blinker, og har innarbeidet en ironisk "takk-skal-du-faen-meg-ha-vink" med et stivt smil (nesten som kongen) dersom jeg blir stående å vente unødig i rundkjøringer på folk som ikke bruker blinklyset.

Jeg blinker, og jeg vasker hendene. Grunnleggende folkeskikk etter min mening.

Gammel 08-10-08, 13:44   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du hadde fått annet svar om du hadde spurt på et forum med mer menn egentlig. (Og ja, jeg tror det er flere menn som ikke vasker hendene etter dobesøk). Dette forumet må vel ha en sterk opphopning av pertentlige mennesker.

Gammel 08-10-08, 13:45   #12
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

(Og ja, jeg tror det er flere menn som ikke vasker hendene etter dobesøk).

Det tror jeg også, eller håper er kanskje mer ordet. :rapporterer fra herredo:

Gammel 08-10-08, 13:46   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man skal i tillegg blinke minimum tre blink for at det skal være "godkjent". Ett blink holder ikke. : pulbar:

Gammel 08-10-08, 13:47   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

rektig:

Ikke rektig:, altså?

Gammel 08-10-08, 13:47   #15
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Stort sett ja på blinking i rundkjøring og et rungende ja på vask etter dobesøk!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:48   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blinker og vasker. Selvsagt.

Gammel 08-10-08, 13:48   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ikke rektig:, altså?

Takk for at du så feilen, det var litt pinlig der et øyblikk.

Gammel 08-10-08, 13:49   #18
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Det er jo ikke de bak deg, men de som står og venter i rundkjøringen som trenger at du blinke. De kan jo ikke kjøre om du ikke gir signal om at du skal ut av rundkjøringen.

Arg.

Gammel 08-10-08, 13:50   #19
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blinker stort sett i rundkjøringene (blinker ikke dersom det ikke er andre bilder til stede), og vasker meg alltid etter dobesøk. Jeg vasker hendene etter at jeg har snytt nesa også, jeg. :flink:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 13:50   #20
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Skremmern drektig!?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.