|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk, og blinker du i rundkjøringer? | |||
Jeg blinker alltid i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene |
![]() ![]() ![]() ![]() |
86 | 39,81% |
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg alltid på hendene |
81 | 37,50% |
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer og vasker meg på hendene |
3 | 1,39% |
Jeg blinker aldri i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene |
5 | 2,31% |
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene |
9 | 4,17% |
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer, men vasker meg alltid på hendene |
3 | 1,39% |
Jeg blinker aldri i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene |
0 | 0% |
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene |
0 | 0% |
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer og vasker meg aldri på hendene |
0 | 0% |
Jeg blinker alltid i rundkjøringer, mener en jævla gris og vasker meg aldri på hendene |
1 | 0,46% |
Jeg blinker stort sett i rundkjøringer, men er en jævla gris og vasker meg aldri på hendene |
0 | 0% |
Jeg blinker sjelden til aldri i rundkjøringer, men er en jævla gris og vasker meg aldri på hendene |
0 | 0% |
Jeg blinker og vasker litt sånn innimellom |
8 | 3,70% |
Jeg elsker poller, piker, vin og sang |
20 | 9,26% |
Deltakere: 216. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Og blinker du i rundkjøringer? Det skal være en sammenheng der visstnok, for de som sjelden blinker i rundkjøringer vasker seg heller ikke på hendene etter dobesøket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Blinker i rundkjøringen og vasker hendene hver gang jeg har vært på do, sliter dog litt med å få Junior til å skjønne at han skal vaske hendene hver gang han har vært på do, men det kommer seg.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?:venter i spenning på poll:
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Oh yeah, jeg blinker alltid i rundkjøringer og over alt ellers der man skal, og jeg vasker alltid hendene etter dobesøk.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?:venterpåpoll. |
![]() |
![]() |
#6 |
nygift
|
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Jeg blinker kun i rundkjøringer hvis det er noen bak meg, men jeg vasker meg på hendene etter dobesøk selv om ingen ser.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Jeg vasker alltid hendene etter dobesøk men blinker kun når jeg må pga hensyn til andre bilister.
![]() |
#9 |
<*(((<
|
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Blinker stort sett (ok, alltid, men jeg slurver når det er sent på kveld og ingen andre trafikanter å se), men slurver aldri med håndvasken.
Øyh, hva med de stakkarene som står og venter på å komme seg inn i rundkjøringen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?
Det er jo de foran deg som er mest avhengig av å se hvor du skal da.
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Tror du hadde fått annet svar om du hadde spurt på et forum med mer menn egentlig. (Og ja, jeg tror det er flere menn som ikke vasker hendene etter dobesøk). Dette forumet må vel ha en sterk opphopning av pertentlige mennesker.
![]() |
#15 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Stort sett ja på blinking i rundkjøring og et rungende ja på vask etter dobesøk!
![]() |
![]() |
#16 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Jeg blinker og vasker. Selvsagt.
![]() |
#18 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?
Det er jo ikke de bak deg, men de som står og venter i rundkjøringen som trenger at du blinke. De kan jo ikke kjøre om du ikke gir signal om at du skal ut av rundkjøringen.
![]() |
#19 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Vasker du deg på hendene etter hvert dobesøk?Jeg blinker stort sett i rundkjøringene (blinker ikke dersom det ikke er andre bilder til stede), og vasker meg alltid etter dobesøk. Jeg vasker hendene etter at jeg har snytt nesa også, jeg. :flink:
![]() |
|
|