|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du vinteren? | |||
| Ja! Jeg elsker snø og is, og synes vinter er nydelig. |
|
47 | 48,96% |
| Nei. Vinter er vel byrden vi må bære for at vi har olje. Kan jo ikke få alt heller. |
|
47 | 48,96% |
| Årstider? Huh? Det har jeg aldri tenkt over. Går det an å bry seg om sånt? |
|
2 | 2,08% |
| Det angår meg ikke - jeg er heldig og bor utenlands, hvor vinter ikke er et issue. |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
intro
|
Sv: Liker du vinteren?En Tramteatret-klassiker til ære for vinterhaterne:
|
|
|
|
#22 |
|
kamerat
|
Sv: Liker du vinteren?Nåh. Jeg er veldig svak for årstidsskifter, og blir derfor også barnslig opprømt når den første snøen faller og slikt, men det er nok den årstiden jeg liker minst i seg selv. Jeg hater vintersport som pesten, har dårlig balanse og fryser fort på hender og føtter. Derimot liker jeg i likhet med Elinblu godt å sitte inne og være bleik. Og drikke kakao. Og titte ut på snøen. Det bør være hvit jul. Men for min del kunne vinteren godt vart fra 15. november til 15. januar, og så ferdig med det.
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Liker du vinteren?Jeg liker ikke vinteren. Jeg trives ikke når det er ufremkommelig og kaldt. Det kan godt være snø på fjellet, men ikke der jeg bor (midt i byen).
|
|
|
|
#24 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du vinteren?Jeg elsker vinteren når det er snø, og hater vinteren når det er grå slaps. Egentlig synes jeg vi har for lite vinter, men fant ikke det som noe svaralternativ. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liker du vinteren?Tenker egentlig litt som Jokke om vinteren: |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Liker du vinteren?Jeg liker vinter når det er skikkelig vinter. Snø og litt kaldt.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Liker du vinteren?Jeg kan ikke fordra den mørke årstiden og den hersens snøen. Kjenner at jeg hater det faktisk. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du vinteren?Jeg liker vinteren, men syns det blir å ta litt hardt i å si at jeg elsker den. Vinter er ikke bare passe kaldt, passe snø, passe sol og idyll. Men jeg er glad for at jeg bor i et land med fire skiftende årstider og er sjelden værsyk. Jeg har hund som må ut på tur flere ganger daglig, uansett vær og har klær for alle typer vær. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Etylbarbital
Sv: Liker du vinteren?Jeg liker at det kommer snø fordi da blir det mye lysere. Ellers jobber jeg med saken for å like utendørsaktiviteter om vinteren og har ambisjoner om å lære og gå på ski med tiden. I år er målet å flytte ut av parkdress str. 34 år fra Maxbo og inn i mer anstendig vinterbekledning for aketurer og lommelyktturer.
|
|
|
#30 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Liker du vinteren?Høst og vinter er fantastiske unnskyldninger til å kle på seg mengder med deilige, varme klær. Stilige luer, skjerf og votter. Ull, ull og ull. Eventuelt vanntette og vindtette klær. Gå turer, ake, bli kald på nesen og gå inn og varme seg med noen vedkubber i ovnen, levende lys og varm kakao. Kose seg inne med spill, leker og aktiviteter for hele familien. Sofaen skal vinterstid være fyllt med puter og pledd også kan man spise varm dessert. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Peppy!
|
Sv: Liker du vinteren?
Du prater som om det var søndag hele vinteren jo. Hva skjedde med onsdag kl 07.00, hvor t-banen står på grunn av snøfallet og man skal på jobb? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Liker du vinteren?Signerer deg jeg Monsoon.
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du vinteren?Jeg er veldig glad vinteren, særlig når det er klar himmel og snø ute. Familien har hytte på fjellet så vi drar mye der, det er så herlig med hytte og vinter. Jeg stortrives ute både på ski, akebrett eller på tur, deilig frisk luft og kakao. Fyr på peisen når vi kommer inn. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Hysj! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vinteren er faktisk den årstiden jeg er mest frisk. Sommeren pleier å være et helvete med pollenallergi, bihulebetennelser, omgangssyke og diverse. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Har fått viljen sin
|
:har permisjon: |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#40 |
|
Bare sær
Jeg klarer ikke å nyte det noe særlig når tanken på når i all verden jeg skal få jobbet inn den tapte tiden dominerer.
|
![]() |
|
|