|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange bh-er har dere? | |||
1-3 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 17,31% |
4-6 |
66 | 42,31% |
7-10 |
30 | 19,23% |
10-15 |
14 | 8,97% |
15-20 |
8 | 5,13% |
mer enn 20/maaange/har ikke tellinga |
11 | 7,05% |
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)To amme- bher som passer nå. To vanlige som passet når jeg var gravid. Fem-seks som passet før jeg ble gravid. Tiden får vise hva som passer når ammepuppene ikke er ammepupper lenger. Akkurat nå er de så gigantiske at det ikke er bh-er å oppdrive i riktig størrelse her i byen i hvert fall (dårlig utvalg). |
![]() |
![]() |
#22 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Hm, sånn går det når man ikke leser HI før man svarer på pollen.
![]() |
#23 |
Lykkelig nygift.
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)
Har du vært på She og prøvd sportsbher? De fører jo Freya og andre Bravissimo-merker. Bestilte meg nettopp en derfra i str 80FF.
![]() |
#24 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bestill fra Bravissimo.
![]() |
#25 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Størrelse?
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Ikke helt sikker... Men det er vel et sted mellom 7 og 10, inkludert to treningsbher. Jeg har akkurat kvittet meg med mange som er blitt for store. Men det er dyrt med bh når man er en H-cup..... Så jeg skulle gjerne hatt fler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Opp og ned
|
Den tror jeg skal finne veien til min skuff også. Ikke at jeg trener så mye, men kjekt å ha de få gangene.
![]() |
#28 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har ... ingen. Nada. Zip.
![]() |
#29 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har fire amme-bher, og en fire-fem vanlige. I ymse størrelser, og av varierende passform.
![]() |
![]() |
#30 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har alt for få. Bare et par stykker som er brukelig og som passer etter siste ammerunde. Må få kjøpt noen flere, men finner aldri noen som passer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg gjetter at jeg har et sted mellom 15 og 20, ihvertfall ikke færre. Har sikkert minst 6 treningsbehåer.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ctrl+z
|
Skummelt at du ligger og tenker på FP-tråder på kvelden eller at dere tenker veldig likt?
![]() |
#34 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg ammer fortsatt og syns amme-bh er en behagelig bh, så bruker disse til hevrdags (har 5 gode). Har i tillegg 4 av det dyre slaget som benyttes i litt festligere lag, 2 sports-bh og 2 "vanlige" med spiler.
![]() |
#35 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)I underkant av 10, sportsbher inkludert. Jeg har endelig fått kastet alt som ikke passet, var stygt eller ødelagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har for mange som ikke passer. Og hvorfor de da ikke havner i søpla kan man jo lure på. Tror rett og slett jeg går opp og rydder i BH-skuffen og truse-skuffen nå jeg - men da må jeg kjøpe nytt også. Etterpå. Og undertøy og sokker er det kjedeligste og vanskeligste jeg vet å handle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Har 6 vanlige bh'er til daglig bruk/pynt. Finnes stort sett et begrenset utvalg i min størrelse (stroppeløse kan jeg bare glemme) så da blir det de samme til alt. Og så har jeg et par sportsbh'er, som egentlig ikke passer.
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg vet ikke helt hva som er skumlest... at du vurderer treningsbh, eller at du faktisk vet størrelsen din |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Har hugevis, men bruker bare 2-3 stk av dem.....med mindre det er en spesiell anledning
![]() |
#40 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)En hel haug. Det baller jo på seg når man skal ha ulike farger til ulike antrekk. Jeg kan ikke gå uten bh, så hvis det er noen sjanse for at bh'en synes, bør den passe til det jeg har på... Så jeg har turkise, rosa, røde, gule, lilla, blå, brune, svarte, hvite, off-white, grå osv... Det er dog ikke alle som passer like godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|