|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?Jepp. Guttene får slækkere leggetider og mindre rutinepregede måltider. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endres rutinene om sommeren?Alle legger seg senere og står opp senere. Ungene legger seg sånn ca. når de vil/føler for det. Lillebror slokner som regel i 21-22 tida og storesøster rundt midnatt. Minstemor følger sin klokke uansett da. Jeg og mannen i 1-2 tida. Vi ser mer film. Det er et feriemål. Aner ellers ikke hvilken ukedag det er. Litt mer usunn mat, men også mer salat. Koser oss mer sammen. Har tid til ting. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?Jo, ting endres, helt klart. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ustabil
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?Rutiner.... :smake på ordet: Det meste av året har vi nok en god del rutiner. Hadde mange rutiner, og til dels stramme, når ungene var små. Men nå er de 6 og 8. Og i det daglige er det jo rutiner i den forstand at vi stort sett står opp til samme tid hver dag, og derav må legge oss omtrent til samme tid også. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?Vi har akkurat hatt tre uker ferie på Kreta. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
This is normal!
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?
Så absolutt ikke!
|
|
|
|
#28 |
|
This is normal!
|
Kanskje jeg kan komme hjem fra Kreta og veie 69 kilo også? : løper og kjøper billett:
|
|
|
|
#29 |
|
Javel
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?Mer grilling, og senere i seng. Både for oss og ungene. Og det selv om vi ikke har begynt ferien enda. Men, men det er jo sommer (iallefall på kalenderen).
|
|
|
|
#30 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?Det sklir nok litt ut med senere leggetider og vi ligger lenger på morran. Maten tar vi som den kommer siden ungene er ute hele dagen. Rutiner på sex har vi ikke til vanlig og heller ikke på sommeren, syns det er bedre å følge lysten.
|
|
|
#31 |
|
Borte
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?Rutinene sklir definitivt ut. Det er det samme kaoset hvert år når det kommer til husarbeid ( akkurat de "rutinene" er så skjøre hele året og om sommeren sklir det heeelt ut), kosthold og søvnmønster. Jeg syns ikke jeg gjør annet enn å tråkke i grass, sand og uoppakkede strandbager osv. Ukeshandling kan jeg bare glemme siden middag tas etter dagsform og hva man har lyst til og på i nuet.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Haha, det tenkte jeg også.
|
|
|
#34 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Endres rutinene om sommeren?både og.. jeg er veldig for rutiner fordi jeg har et barn som trenger dette veldig mye. så jeg prøver å ikke endre for mye på leggetider og kveldsstell, men er det spesielle ting vi gjør i ferien på ettermiddag/kveld så er det ingen krise om det sklir litt ut.. vi har jo litt latere dager enn i hverdagene og det syns jeg vi skal kose oss med.. men jeg prøver å ha henne i seng til seinest halv ni.. vanligvis så er hun i seng halv åtte..
|
|
|
#35 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Endres rutinene om sommeren?Det kommer vel egentlig an på om vi er hjemme eller borte. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Endres rutinene om sommeren?Og forresten, like lite trening som vanlig og mer sex. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endres rutinene om sommeren?Ja, her har iallefall leggerutinene endret seg. Fra å legge seg i 18.30-19 tiden, er det nå strukket til 19.30-20.30. Men så sover de lengre på morgenen også, ikke lengre bare til 06.30, sånn som idag til 07.45!
|
|
|
#39 |
|
Enda en som trener
Sv: Endres rutinene om sommeren?Leggetider har en tendens til å skli ut om sommeren ja, både for LilleVenn og oss voksne. Selv om vi jo må like tidlig opp når vi ikke har ferie, så er det vanskelig å komme seg i seng når det er lyst og varmt... |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Teacher.
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |