|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?
Jeg lurer på om det egentlig burde være FP-kvalitetssikring av alle bloggere der ute også, jeg.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?Dette forklarer litt, jeg fikk opprettet og gitt den bloggtittel og en beskrivelse men fant ikke noe skriv blogginnlegg.
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?HP jobber med et nytt bloggkonsept, så det blir nok prioritert fremfor å lage endringer i det vi har nå.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?Spennende.
![]() |
#27 |
Forelska
|
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?Er heller fersk her inne, men kunne tenka meg å laga ein blogg så snart eg får høve. Av denne tråden får eg inntrykk av at nokon har greidd å oppretta blogg men ikkje fått tilgang til å skriva i han enno på grunn av for få poeng. Kvar finn ein "knappane" for oppretting og definering av blogg, eller er det noko av det ein må ha skreve 5 innlegg for å få lov til å gjera? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Unik
|
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?Oppretting av blogg finner du inne på kontrollpanelet ditt. Meiner det er eit stykke nede i menyen til venstre.
![]() |
#29 |
flisespikker
|
Nei, du må vel inn i bloggesystemet - klikk på Blogger øverst på siden, så kommer du hit: http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php Da er det et par valg på venstresiden, blant annet "Din blogg" og "Skriv blogginnlegg" hvis man har en blogg. Mulig disse valgene ikke er der hvis man ikke har adgang til å opprette blogg enda?
![]() |
#30 |
Forelska
|
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?Takk for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?Lengre oppe i denne tråden ser det ut for at det er 100 innlegg og 100 i rykte som er grensen.
![]() |
#32 |
Unik
|
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?Skilpadda: Eg meiner eg måtte inn via kontrollpanelet for å oppretta bloggen. Etterpå kunne eg gå veien som du forklarer. ( men det er store muligheter for at eg gjorde det meir tungvindt enn nødvendig )
![]() |
#37 |
|
Da er det som man kan lese tidligere i tråden, 100 innlegg og 100 i rykte. Så du har veldig god tid til å planlegge bloggen.
![]() |
#38 |
flisespikker
|
OK, det kan godt hende.
Fnis. 100 innlegg? Det får du på en ukes tid.
![]() |
#40 |
Retromum
|
![]() Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?Da gikk det opp et lys for meg også - ser ut til bloggplaner kan skrinnlegges en god stund fremover - 100 innlegg er ikke noe problem, er desto verre med de 100 ryktepoengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|