Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-08, 19:07   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget meg en blogg, men hvordan poster jeg?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ah, blogg HER INNE ja..

Jeg lurer på om det egentlig burde være FP-kvalitetssikring av alle bloggere der ute også, jeg.

Gammel 20-05-08, 08:33   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 16:30   #23
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og dermed skjønte jeg hvorfor jeg ikke fikk skrevet et innlegg på min blogg. *smører meg med tålmodighet*. Kanskje til neste år?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 15:18   #24
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Dette forklarer litt, jeg fikk opprettet og gitt den bloggtittel og en beskrivelse men fant ikke noe skriv blogginnlegg.
Går det ann å fjerne muligheten for å legge til beskrivelse og tittel frem til man har nok poeng?
(Følte meg småteit en stund der jeg ikke engang klarte å finne skriv blogginnlegg knappen )

Gammel 28-09-09, 15:21   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HP jobber med et nytt bloggkonsept, så det blir nok prioritert fremfor å lage endringer i det vi har nå. Men du har jo ikke så lenge igjen før du har nok poeng, da. Du får bruke tiden på å planlegge de første blogginnleggene dine i detalj!

Gammel 28-09-09, 15:35   #26
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Spennende.

(Og nå fikk jeg jo ikke prestasjonsangst )

Gammel 30-09-09, 13:58   #27
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er heller fersk her inne, men kunne tenka meg å laga ein blogg så snart eg får høve. Av denne tråden får eg inntrykk av at nokon har greidd å oppretta blogg men ikkje fått tilgang til å skriva i han enno på grunn av for få poeng. Kvar finn ein "knappane" for oppretting og definering av blogg, eller er det noko av det ein må ha skreve 5 innlegg for å få lov til å gjera?

Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:03   #28
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Oppretting av blogg finner du inne på kontrollpanelet ditt. Meiner det er eit stykke nede i menyen til venstre.

Gammel 30-09-09, 14:05   #29
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Oppretting av blogg finner du inne på kontrollpanelet ditt. Meiner det er eit stykke nede i menyen til venstre.

Nei, du må vel inn i bloggesystemet - klikk på Blogger øverst på siden, så kommer du hit: http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php Da er det et par valg på venstresiden, blant annet "Din blogg" og "Skriv blogginnlegg" hvis man har en blogg. Mulig disse valgene ikke er der hvis man ikke har adgang til å opprette blogg enda?

Gammel 30-09-09, 14:16   #30
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar.
Kan sjå ut som eg enno ikkje har høve til å laga ein blogg. Nokon som veit kva greinsa for dette er? 5 innlegg eller så og så mange poeng eller kva?

Gammel 30-09-09, 14:18   #31
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lengre oppe i denne tråden ser det ut for at det er 100 innlegg og 100 i rykte som er grensen.

Gammel 30-09-09, 14:19   #32
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Skilpadda: Eg meiner eg måtte inn via kontrollpanelet for å oppretta bloggen. Etterpå kunne eg gå veien som du forklarer. ( men det er store muligheter for at eg gjorde det meir tungvindt enn nødvendig )

Gammel 30-09-09, 14:22   #33
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Lengre oppe i denne tråden ser det ut for at det er 100 innlegg og 100 i rykte som er grensen.

Du slette tid! Då må ein vera aktiv her inne, skjønar eg...

Gammel 30-09-09, 14:28   #34
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Standard

Då fekk eg brått svar på det eine:
Etter 5 innlegg kan ein oppretta blogg.

Gammel 30-09-09, 14:35   #35
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Då fekk eg brått svar på det eine:
Etter 5 innlegg kan ein oppretta blogg.

Men kan du skrive blogginnlegg?

Gammel 30-09-09, 14:37   #36
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Men kan du skrive blogginnlegg?

Ser ikkje slik ut. Blogg er oppretta med tittel og det heile, men ikkje noko konstruktivt kan gjerast med han såvidt eg kan sjå.

Gammel 30-09-09, 14:39   #37
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser ikkje slik ut. Blogg er oppretta med tittel og det heile, men ikkje noko konstruktivt kan gjerast med han såvidt eg kan sjå.

Da er det som man kan lese tidligere i tråden, 100 innlegg og 100 i rykte. Så du har veldig god tid til å planlegge bloggen.

Gammel 30-09-09, 15:06   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Skilpadda: Eg meiner eg måtte inn via kontrollpanelet for å oppretta bloggen. Etterpå kunne eg gå veien som du forklarer.

OK, det kan godt hende. Jeg får jo ikke testet hvordan det ser ut når man er logget inn uten å ha en blogg.

Du slette tid! Då må ein vera aktiv her inne, skjønar eg...

Fnis. 100 innlegg? Det får du på en ukes tid.

Gammel 30-09-09, 15:33   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller et par timer.

Gammel 20-10-09, 12:46   #40
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da gikk det opp et lys for meg også - ser ut til bloggplaner kan skrinnlegges en god stund fremover - 100 innlegg er ikke noe problem, er desto verre med de 100 ryktepoengene.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.