|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Sv: Banning
Heldigvis har du lært å bringe kvinner og barn i sikkerhet når jeg nærmer meg verktøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: BanningJeg liker å tro at jeg ikke banner så veldig mye, men det har en lei tendens til å glippe i handyman-situasjoner (og det går mest i HELVETE! og FAEN OG!, det er omtrent det jeg kan av sånn oppussingsterminologi). Eller andre stressede situasjoner. Og kanskje spesielt når jeg har en dårlig fotball-dag, med presisjon som en sjøku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: BanningJeg har ikke noe problem med banning, utover at jeg synes enkelte høres ut som bryggesjauere om det blir mye av det. Jeg bruker ikke kjønnsorgantypeord, men crap, jævlig og føkk kan jeg glatt si. Helvete også, forsåvidt. Bannefilteret mitt fanger heller ikke opp søren, det synes jeg mer er hjemmehørende i dæggern døtte-kategorien, sammen med steike og fytti grisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: BanningJeg banner ikke, men har laget meg diverse andre sinnaord uten personnavn. "Svarte indre Hæjleroa" duger fint som bare det.
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...og virker sterkt modererende på alle i din nærhet også. Flinke Dragen!
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: BanningStorebror her i huset storkoser seg hver gang jeg glipper og banner så han hører det - da ser han på meg og sier med streng stemme: "Mamma, det er ikke lov å si F(piiip)!"
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: BanningJeg prøver hardt å ikke banne foran ungene, men det hender det glipper og det er ikke helt heldig. Blant annet har min nydelige, uskyldige 3-åring fått for vane å gjenta alle styggord jeg sier i det uendelige.
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: BanningJeg har også prøvd å skjerpe meg med banningen etter at jeg fikk barn. Det har jeg nok bare lykkes sånn halvveis med. LilleVenn var ikke stort mer enn 2, da hun i frustrasjon over ikke å få til noe, utbrøt 'Faen!!!'. Ikke så lett å unngå å le da |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Eg seier da "føkk" og "føkke opp" og sånt. Føkke opp kan eg til og med bruke i fagleg samanheng, det er liksom ikkje stygt, berre veldig uttrykksfullt.
![]() |
#14 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Banning*stiller meg i skammekroken mutters aleine*
![]() |
#18 |
Leser
|
![]() Sv: BanningJeg bantes tidligere i lange remser ala: "Å, måtte faen komme å hente deg din jævla skruekuk. Og måtte han ta med seg den helvetes skrutrekkeren i samme slengen og hive dere i skjærsilden eller overlevere dere til Bush og co slik at rakettene ramler sammen!"
![]() |
#19 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
"Æ vett at æ hadde vikeplikt. Men æ benøtta mæ ikke av denn."
![]() |
#20 |
Leser
|