|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: BanningJeg jobbet hardt med å legge av meg banningen når eldstejenta var liten. Det har jeg da også klart, med enkelte glipp. Ungene banner ikke, vi har uskrevne familieregler og null banning er et av punktene. Vi passer på hverandre.
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BanningVi innførte "ti armhevinger per banneord" her hjemme en stund. Det hjalp. Ikke at det var så viktig med armhevingene, men vi ville gjerne bli bevisste vår egen ordbruk. Så jeg prøver så langt det er mulig å la det være. Små barn som banner er noe av det mest usjarmerende jeg vet om.
![]() |
#4 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Banning
![]() |
![]() |
#5 |
trøtt
|
![]() Sv: BanningJeg banner heller ikke, og synes ikke det er greit med banning med barn til stede. (Egentlig ikke med voksne til stede heller, men... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
<*(((<
|
Heldigvis har du lært å bringe kvinner og barn i sikkerhet når jeg nærmer meg verktøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: BanningJeg liker å tro at jeg ikke banner så veldig mye, men det har en lei tendens til å glippe i handyman-situasjoner (og det går mest i HELVETE! og FAEN OG!, det er omtrent det jeg kan av sånn oppussingsterminologi). Eller andre stressede situasjoner. Og kanskje spesielt når jeg har en dårlig fotball-dag, med presisjon som en sjøku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: BanningJeg har ikke noe problem med banning, utover at jeg synes enkelte høres ut som bryggesjauere om det blir mye av det. Jeg bruker ikke kjønnsorgantypeord, men crap, jævlig og føkk kan jeg glatt si. Helvete også, forsåvidt. Bannefilteret mitt fanger heller ikke opp søren, det synes jeg mer er hjemmehørende i dæggern døtte-kategorien, sammen med steike og fytti grisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: BanningJeg banner ikke, men har laget meg diverse andre sinnaord uten personnavn. "Svarte indre Hæjleroa" duger fint som bare det.
![]() |
#11 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...og virker sterkt modererende på alle i din nærhet også. Flinke Dragen!
![]() |
|
|