|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henger vi oss litt for mye opp i hva andre gjør?Henger meg opp i svært lite egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Leser
|
![]() Sv: Henger vi oss litt for mye opp i hva andre gjør?
Jeg synes at slike diskusjoner ofte blir veldig forvirrende, fordi noen diskuterer en generell sak, og noen diskuterer akkurat den spesifikke saken. Jeg synes det blir lettere at folk snakker forbi hverandre (men det er jo ikke umulig å snakke forbi hverandre i vanlige diskusjoner heller.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Henger vi oss litt for mye opp i hva andre gjør?Jeg skal ikke uttale meg om det blir for mye eller for lite eller akkurat passe. Men, jeg må bare få sagt at jeg mange ganger har blitt overrakset over hvor mye man registrerer av hva andre gjør. Så jeg er ikke enig med dere som sier at det er helt naturlig for alle og enhver. Det er naturlig for noen av dere... og andre av oss får ikke med oss en brøkdel av hva dere helt naturlig registrerer. Hva av variantene som er bedre enn den den andre (om noen av de er det da) vil ikke jeg mene noe om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henger vi oss litt for mye opp i hva andre gjør?
![]() |
Emneord |
metaoppheng |
|
|