Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Litt sent for isbilen nå kanskje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 23:19   #21
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?

Det er til foreldrene, praktisk å slippe ungemas om slikt vet du.

(Her kommer den ikke )

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 23:30   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?

Ah. De selger bare i kartonger, altså? Se hva JEG vet. Jeg har faktisk aldri handlet der. På våre trakter er det nok ikke avstand til butikker med is som driver etterspørselen, så jeg skjønner det fortsatt ikke helt. Alt annet av dagligvarer kan man jo handle på butikken, lizzom.

Gammel 21-02-08, 08:58   #23
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?

Jeg har også hørt isbilen flere ganger (Ja, faktisk! Helt ute i gokk! ), men har aldri sett den.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 09:39   #24
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her stopper isbilen RETT utenfor huset vårt, 20 m fra inngangsdøra vår. og den spiller den kjenningsmelodien til "Norge Rundt" høyt. Så ungene vet absolutt hva slags lyd det er .

Men det er vanvittig irriterende at den kommer etter at ungene har lagt seg. Nå har ikke ungene våknet av det, mer det at jeg går på tå hev og tenker " NÅ må de vel våkne av det." Du får skynde deg ut og handle når den kommer, for da slår de vel av den ringinga?

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 10:59   #25
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her kommer den i 7-tiden, men snuppa aner ikke hva det er(kjøper ikke is der) så hun reagerer heldigvis ikke.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 11:20   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er litt overrasket over hvor mange som handler av isbilen, jeg. Har dere ikke fryser?

De har jo ikke de isene i butikkene, jeg elsker Isbilen-iskremene.

Gammel 21-02-08, 11:21   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Klokka er 1930 - og de fleste av ungene i blokka har lagt seg/sover. Utenfor står isbilen og intens-ringer med klokka si . Er det bare jeg som synes at det er i seneste laget å selge is nå?

Det samme gjør de her. :har lyst å filleriste isbilmannen:

Gammel 21-02-08, 14:09   #28
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er superirriterende! Den kommer ofte og altfor sent på kvelden. Jeg har faktisk sendt dem en henvendelse en gang om dette, spurt hva som er greia, men fikk ikke noe svar .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 14:19   #29
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ah. De selger bare i kartonger, altså? Se hva JEG vet. Jeg har faktisk aldri handlet der. På våre trakter er det nok ikke avstand til butikker med is som driver etterspørselen, så jeg skjønner det fortsatt ikke helt. Alt annet av dagligvarer kan man jo handle på butikken, lizzom.

Me syns isen på Isbilen er MYKJE betre enn den dei har i butikken.Også er det meir utvalg. Syns ikkje butikkane har så stort utvalg av småis i kartong. Her finnes mange, mange slag.
Her kjem den laurdagar ca kl 1100.

Gammel 21-02-08, 15:21   #30
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, her kommer den ravende ved 21.00 tiden og her.
Ikke ofte, men det skjer.
Som regel er den her 15.20 men det hender at den er ved leggetider.
Vi kan også bestille isbilen til å komme hit på en bestemt tidspunkt slik at dem som ikke er har mulighet til å handle på hans faste ruter, så kommer de på bestilling helt gratis.
Var bare å sende tekstmelding sa han..

Har ikke prøvd.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 19:07   #31
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor i denne tråden er det at kif ruler?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 20:31   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at jeg tydeligvis er under snittet interessert i is.

(Om det derimot hadde kommet en bil kjørende med smågodt nå, så skulle han fått omsetning!! )

Gammel 21-02-08, 22:24   #33
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Isbilen har god is. Kjøper alltid masse is om sommeren. Kjekt å ha sånne små is til ungene og noen store til mamma. Mannen prøver å lære ungene og meg at klokka betyr at isbilen er tom, men nei, den går vi ikke på. Her kommer forresten isbilen kl.16-16.30. Litt irriterende egentlig, for det er ikke alltid vi er ferdig med middagen. Ikke snakk om å spise ferdig middag etter en tur til isbilen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 23:09   #34
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke at 19.30 er spesielt sent, nei .

Isen fra Hjem-Is smaker ikke særlig godt, synes jeg, men den fra "Isbilen" har jeg ikke prøvd ennå. Etter hva dere skriver, bør jeg nok det!

Gammel 21-02-08, 23:51   #35
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Mamarazzi, det er Hjem-Is som er isbilen jeg snakker om. Den andre bilen med sang istedetfor bjelle, synes ikke jeg smaker like godt. Eskimo-is og de saftisene i sånn begre er utrolig gode.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 09:12   #36
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er ikke så begeistret for smaken, og er over gjennomsnittlig kresen på is, men jeg synes isbilens utvalg på småis er veldig bra. De har også masse bittesmå is, noe jeg synes er praktisk å ha i fryseren om sommeren. På nærbutikken vår er Pinup og Lollipop de minste og jeg synes de er litt store.

Ja veldig kjekt med små saftis

Gammel 22-02-08, 20:06   #37
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og da hører jeg isbilen utenfor :knurr: .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 13:24   #38
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har jo ikke de isene i butikkene, jeg elsker Isbilen-iskremene.

Nemlig - jeg kan også kjøpe is i butikken, men det blir ikke det samme.
Her kjører Den Norske Isbilen (den med Norsk dans no.2), der jeg bodde før hadde vi Hjem-Is (den med ding-ding) , og jeg har aldri klart å bli enig med meg selv om hvem av dem som har best is.
*isoman*

Gammel 03-03-08, 13:49   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her farter de gjerne i 20 tiden og bråker, synes også det er lovlig sent...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 20:56   #40
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har isbilen vært her også. Akkurat nå.
Mitt tantebarn på 1 1/2 lå ganske nøyaktig 5 meter unna de jævla bjellene og skulle i hvert fall ikke sove.
Mora ble irritert, min mann ble irritert og gikk ut og sa i fra, og jeg ble flau ...
Isbilmannen sa vi fikk ringe sjefen hans om vi ikke ville isbilen skulle kjøre inn på feltet vårt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
isbilen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.