Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Litt sent for isbilen nå kanskje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 14:16   #10
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt sent for isbilen nå kanskje?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Når er det ok at isbilen kommer da? mellom 17.30 og 18.30?

Godt spørsmål.

Jeg syns folk er sære, jeg, som klager på at isbilen bråker så "sent" som halv åtte på kvelden. Isbilen må komme når folk er hjemme. Siden sannsynligheten er stor for at mange er på jobb på dagtid er det mest naturlig at de tar turene sine på ettermiddagstid. Og ærlig talt, isbilen er ikke en barneattraksjon. Det er et rullende utsalgssted.

Det er helt frivillig å handle hos isbilen, og de fleste steder kommer den en gang i uka eller annenhver uke - det må da være til å leve med? I de fleste boligområder er det da langt mere støy fra ANDRE kilder. Som gressklippere, småunger på tråtraktor, store gutter med fotball, åpne vinduer og tenåringer med stereoanlegg - og så videre. Dere TÅLER faktisk pling-pling eller en lystig låt noen minutter i uka.

Personlig syns jeg det er enklere at isbilen kommer etter ungene har lagt seg (eh, da de var små i hvertfall, nå legger de seg jo ikke...), for da får jeg isen i frysen uten "svinn".

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
isbilen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.