|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen ?Vi bruker max 1 time om morgenen, og det inkluderer min dusjetid.
![]() |
#22 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen ?Jeg står opp klokken 6.30, dusjer og steller meg ferdig på badet.
![]() |
#23 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen ?Jeg har klokka på 06.30, men står opp ca. 06.45, da har vi en time på oss til vi må være ute av døra. Nå kler ungene i huset på seg selv, men vi spiser frokost sammen og smører matpakker(liker ike matpakker som har ligget i kjøleskapet fra kvelden før). Men jeg bruker lite tid på badet for meg selv. har gjrene sminkepungen med meg og sminker meg når jeg kommer på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?Legge fram tøy kvelden før, lage matpakker og legge i kjøleskapet kvelden før.
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?Hos oss er rett og slett problemet at alle ting gjøres LANGSOMT om morgenen. Vi klarer rett og slett ikke å skynde oss på den tiden av døgnet.
![]() |
#28 |
By the Sea
|
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?6.15 - jeg står opp, dusjer og ordner meg
![]() |
#29 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?Vi har 3 barn, hvorav ett ordner seg helt selv, ett trenger en del mas og oppfølging, og en som er liten og må kles på og smøres mat til mm.
![]() |
#30 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?Store unger?
![]() |
#32 |
Peppy!
|
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?Jeg er målløs over hvor kjappe en del av dere er om morgenen. Her i huset er vi oppe kl 6, min mann leverer gutten i barnehagen 8.30 og han er da på jobb kl 9. Da samarbeider vi, hvor jeg bl a har ansvaret for å finne frem klær til guttungen kvelden i forveien. Vi må da være sjeldent talentløse om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Nå også i farger
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?
Ja. Har ikke alle barn mulighet til å spise i barnehagen?
Hvor lang tid bruker du på å dusje?
Det trodde jeg også, helt til jeg ikke hadde noe valg.
"Frisk" luft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Absolut ateist
|
Man skulle tro det. Det er jo brått en halv time ekstra om vi skal spise frokost her.
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen ?
Samme her, og da dusjer jeg først selv, og gutta vekkes før jeg går på badet. De synes det er deilig å se litt på TV i pysjen om morgenen, og da får de det mens jeg steller meg. Så smører jeg matpakke til meg selv. Videre er det å stelle, og kle på begge to, og komme seg ut. Begge to spiser i barnehagen, så vi trenger ikke matpakke. Kunne klart det på mindre tid også, men da blir det litt stress. Gutta mine er heldigvis veldig greie å ha med og gjøre |
![]() |
![]() |
#36 |
superbruker
|
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?Jeg er imponert over hvor kjappe noen er.
![]() |
#37 |
Unik
|
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen ?I mine unger sin bhg så er frokosten ferdig kl halv 9. Tidligare var det 9. Sidan eg allikevel er heime så stresser me ikkje med det. Eg leverer dei heller til 9. Synes det er greit nok
![]() |
#38 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?I mitt forrige liv som hjemmeværende i permisjon har jeg gjerne stått opp 7.30 og vært ferdig med barnehagelevering 10. Innbakt i dette var da 2 ammerunder, ett skift og stell på baby, storesøster langvarig frokostspising på omtrent 1 time.
![]() |
#39 |
Ute på tur
|
Dette er oss også. Jeg tror vårt problem er at Junior vekker oss og ikke omvendt, slik at han "tråkker litt i veien" når vi skal være effektive.
![]() |
#40 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Tid og rutiner om morgenen?Jeg jobber turnus så det varierer litt.
![]() |
|
|