Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Forslag til bøker?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-07, 22:30   #21
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forslag til bøker?

Jeg skrev om eventyr-sjangeren. Her kan man jo gjøre mye gøy. Jeg så på Regine Normann's eventyr og sammenliknet med eventyr-sjangeren generellt. Hva som var spasiellt for hennes eventyr og hva som føyde seg inn i normen for eventyr. I tillrgg er hennes skrevet på dialekt da, så jeg kommenterte det.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 22:42   #22
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Forslag til bøker?

Jeg anbefaler som flere andre bøkene om Elling! Om hun feks velger Ingvar Ambjørnsen så ville jeg anbefalt Brødre i blodet (den tredje Ellingboka), en av bøkene om Pelle og proffen (ungdomsbøker)og en tredje bok avhengig av hva hun liker. I og med at hun har lesevansker så er det viktig at ikke leselysta drepes med tunge verk. Pelle og proffen,samt Elling er gode og lettleste!

Les mer her:
http://www.kjentfolk.no/forfattere/a...action=nyheter

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.