Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Golden Compass

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 08:21   #21
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Golden Compass

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Og når det gjelder hovedtema for tråden, så jeg trailer for The Golden Compass på kino i går, og den så veldig pompøs, pretensiøs og overspilt ut […] Jeg likte bøkene til Pullman godt, og hvis filmen lever opp til traileren ligger dette an til å bli en svært kildetro og overbevisende filmatisering. Jeg skal nok sjekke omtale hos noen anmeldere jeg stoler på før jeg bestemmer meg for å se den på kino, men i utgangspunktet tror jeg dette kommer til å bli helt knall.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 08:31   #22
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den har fått elleveårsgrense, og det står i vurderingen fra Medietilsynet at den har fått såpass lav grense fordi det så åpenbart er en eventyrfilm - det tyder på at den egentlig er voldsommere/skumlere enn aldersgrensen tilsier. Jeg kommer absolutt ikke til å vise den for femåringen min (selv om han er litt snurt over det, og studerer plakatene på T-banen grundig hver dag ).

Ok. Tenkte jeg det ikke?

Datteren min insisterte på at den hadde 7 årsgrense.

Da blir det ikke aktuelt å ta med mini`n.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 08:46   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fniser også av BM. For øvrig så jeg også traileren i går, og gleder meg stort (filmen, American Gangster, skuffet heller ikke. Heia Denzel. ).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 09:05   #24
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har faktisk sans for det pompøse og corny. Tenker noen gange at jeg må være reinkarnert dragqueen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.