|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber
Jeg meldte meg nettopp ut av 1 av klubbene, men jeg fikk ikke noe tilbud om gavekort! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg er verdensmester i å være medlem uten å kjøpe noe, husker alltid å avbestille, så for meg har det uansett alltid vært god butikk å hoppe på slike innmeldingstilbud. Kanskje på tide å melde seg inn igjen. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberKunne vi ikke verve hverandre da. På rundgang.... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Snodig. Haha jeg fikk sikkert det tilbudet fordi jeg var så "god kunde". Har kanskje kjøpt 1 eller 2 bøker...
|
|
|
#25 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men jeg er jo en god kunde - faktisk supergod i følge Bokklubben. Kanskje det er fordi jeg fortsatt er medlem i 2 andre "klubber" der inne? Kanskje de først hiver penger etter deg hvis du melder deg ut av alle?? Hm.. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Trøtt
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberFår bokklubbene noen form for statsstøtte? På antall medlemmer tenker jeg på?
|
|
|
#28 |
|
Lille tyrann
Nei, det kan jeg ikke tenke meg.
|
|
|
#29 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberoh... dette må opp til vurdering! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberKorrigerer: det tok nesten tre dager før jeg fikk gavesjekken :glemsk: |
|
|
|
#31 |
|
Ferdig!
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberJeg verver gjerne noen i Bokklubben |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Har jeg gjort også! I sommer en gang.
|
|
|
#33 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberNå er jeg vist medlem i noen bokklubber jeg og.. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Juba Juba
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberMammatuss: |
|
|
|
|
|
#35 |
|
er her
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberNei det gidder jeg ikke, det er så ofte jeg får tilsendt bøker jeg ikke ønsker og det blir så mye styr med å huske alle avbestillingene. Kjøper heller bøkene når de kommer på tilbud, og da bare de jeg faktisk har tenkt å lese.
|
|
|
|
#36 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberHuppsan, der var jeg så grådig at jeg meldte meg inn i et par tre til. Litt dårlig samvittighet, men de vet jo at slike lokketilbud får frem gribbene i noen av oss. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Shake it out!
|
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber:argh:
|
|
|
#38 |
|
Peppy!
|
Bokklubbene sliter med redusert salg etter at den gamle bransjeavtalen falt bort, og de ikke lenger har monopol på å selge nye bøker til reduserte priser. Dette er nok desperate kampanjer for å få opp medlemsmassen. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
WF: Sausnebbet
|
Jeg vet ikke hva som blir feil, men sliter litt jeg også. Må inn på mannens data for å se tilbudene. Tror jeg trenger flash eller noe slikt, men får ikke innstallert det. Gammel dustedata og ganske håpløs databruker går ikke så bra i lag. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nysgjerrig
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubberÆsj, må jo være medlem i 1 år før en kan melde seg ut..
|
![]() |
|
|