Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 10:06   #21
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Skruppelløst nytt medlem i drøssevis av bokklubber

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg skulle melde meg UT i går - og fikk spørsmål om jeg ville ha et gavekort på 300,- for å bli medlem i et år til. Noen jeg takket ja til :-)

Jeg meldte meg nettopp ut av 1 av klubbene, men jeg fikk ikke noe tilbud om gavekort!

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:18   #22
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er verdensmester i å være medlem uten å kjøpe noe, husker alltid å avbestille, så for meg har det uansett alltid vært god butikk å hoppe på slike innmeldingstilbud. Kanskje på tide å melde seg inn igjen.

For meg virker dette nesten for godt til å være sant. Jeg kan til og med kjøpe MP3-lydbøker her for de tusen kronene ... fantastisk.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:21   #23
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Kunne vi ikke verve hverandre da. På rundgang....

Med avbestilling av alt fra "min side" og meldin på mail, da klarer selv jeg å avbestille.

Vi meldte oss inn i barnas bokklubb igjen for en tid tilbake. Litt irriterende når du finner bøkene en fikk superbillig i bokhandelen dagen etterpå.

Vi kunne kanskje minnet på om avbestilling her inne??

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:26   #24
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Jeg meldte meg nettopp ut av 1 av klubbene, men jeg fikk ikke noe tilbud om gavekort!

Snodig. Haha jeg fikk sikkert det tilbudet fordi jeg var så "god kunde". Har kanskje kjøpt 1 eller 2 bøker...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:30   #25
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Snodig. Haha jeg fikk sikkert det tilbudet fordi jeg var så "god kunde". Har kanskje kjøpt 1 eller 2 bøker...

Men jeg er jo en god kunde - faktisk supergod i følge Bokklubben. Kanskje det er fordi jeg fortsatt er medlem i 2 andre "klubber" der inne? Kanskje de først hiver penger etter deg hvis du melder deg ut av alle?? Hm..

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:34   #26
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Får bokklubbene noen form for statsstøtte? På antall medlemmer tenker jeg på?

Hvis ikke kan det rett og slett være konkurransehensyn som gjør at de "kaster penger etter deg", de vil være størst og ha flest mulig medlemmer.

Gammel 02-10-07, 10:34   #27
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Bundbury: godt forslag!

Gammel 02-10-07, 10:35   #28
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hvis ikke kan det rett og slett være konkurransehensyn som gjør at de "kaster penger etter deg", de vil være størst og ha flest mulig medlemmer.

Nei, det kan jeg ikke tenke meg.
De vil ha flest mulig medlemmer fordi det er så mange som glemmer å avbestille...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:53   #29
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

oh... dette må opp til vurdering!

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 11:01   #30
Frantzen
Passiv

Standard

Korrigerer: det tok nesten tre dager før jeg fikk gavesjekken :glemsk:

Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 11:05   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg verver gjerne noen i Bokklubben

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 11:13   #32
Mumriel
Perspektivutvider

Mumriel sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Jeg skulle melde meg UT i går - og fikk spørsmål om jeg ville ha et gavekort på 300,- for å bli medlem i et år til. Noen jeg takket ja til :-)

Har jeg gjort også! I sommer en gang.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 11:41   #33
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg vist medlem i noen bokklubber jeg og..

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 12:30   #34
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mammatuss:

Jeg har også meldt meg inn og ut en del de siste årene, lett å avbestille når alt kommer på mail.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 12:32   #35
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei det gidder jeg ikke, det er så ofte jeg får tilsendt bøker jeg ikke ønsker og det blir så mye styr med å huske alle avbestillingene. Kjøper heller bøkene når de kommer på tilbud, og da bare de jeg faktisk har tenkt å lese.

Gammel 02-10-07, 20:38   #36
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Huppsan, der var jeg så grådig at jeg meldte meg inn i et par tre til. Litt dårlig samvittighet, men de vet jo at slike lokketilbud får frem gribbene i noen av oss.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:02   #37
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:argh:

Da gikk jeg inn for å se på hvilke tilbud de har på ting og tang, men tror dere jeg får opp noe . Neida! Det jeg får opp er en stor, hvit firkant .

Dvs, jeg får opp noe på "aktuelt nå", men det er jo bare kjøkkenutstyr. Jeg ville liksom se på det andre også....

Kjenner at det ikke er godt for blodtrykket mitt å forsøke flere ganger. Noen som har tips om hvilke innstillinger jeg må endre for å få se .

Gammel 02-10-07, 21:06   #38
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Bokklubbene sliter med redusert salg etter at den gamle bransjeavtalen falt bort, og de ikke lenger har monopol på å selge nye bøker til reduserte priser. Dette er nok desperate kampanjer for å få opp medlemsmassen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:21   #39
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

:argh:

Da gikk jeg inn for å se på hvilke tilbud de har på ting og tang, men tror dere jeg får opp noe . Neida! Det jeg får opp er en stor, hvit firkant .

Dvs, jeg får opp noe på "aktuelt nå", men det er jo bare kjøkkenutstyr. Jeg ville liksom se på det andre også....

Kjenner at det ikke er godt for blodtrykket mitt å forsøke flere ganger. Noen som har tips om hvilke innstillinger jeg må endre for å få se .

Jeg vet ikke hva som blir feil, men sliter litt jeg også. Må inn på mannens data for å se tilbudene. Tror jeg trenger flash eller noe slikt, men får ikke innstallert det. Gammel dustedata og ganske håpløs databruker går ikke så bra i lag.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 03:29   #40
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Æsj, må jo være medlem i 1 år før en kan melde seg ut..
Nei, ikke talom.
Jeg glemmer alltid å avbestille.
Jeg liker slike klubber hvor man kan avslutte når som helst uten å betale for velkomstgaven.

Fått mye fint den veien.
Blandt annet et Dyreberg og Kern smykke.. Slikt liker jeg, ingen forpliktelser..

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.