|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
koko
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badet
Eg kan på ingen måte sjå kva som skjer på mitt bad som ikkje toler dagens lys, eller dagens lyd.
![]() |
#23 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetRadio på badet, faktisk. At jeg ikke har tenkt på det før. Det fikk jeg kå veldig lyst på, faktisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
I mål
|
Ja, jeg har faktisk fått så lyst på det nå at jeg kjenner at jeg kanskje MÅ ha det selv om jeg ikke egentlig har råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Det har jeg aldri tenkt på! Hvorfor skulle det være et problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetNei, for meg er det egentlig veldig rart at man ønsker å bli overvåket på noe rom. Å ha en mikrofon på badet som registrerer all lyd er en veldig fjern tanke for meg, og jeg ville nok opplevd det som ubehagelig om jeg var på besøk hos noen som hadde det.
![]() |
![]() |
#30 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Om telefonen er på badet, så er man like langt. Den hører også alt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetMin vanlige radio tåler fuktighet på badet i alle fall.
![]() |
#33 |
|
Nei, ikke hvis man skrur det av. At den lytter uansett er en myte.
![]() |
![]() |
#34 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#35 |
|
Dette handler jo kun om folk som påstår at de blir lyttet til og at de har aktivert Siri uten å mene det, og Apple som benekter det. Det er ingenting motstridende fra det som står i artikkelen jeg lenket til. Om du googler, finner du MASSE liknende artikler og folk er helt overbevist om at de blir lyttet til. Hvis man ikke ønsker p bli avlyttet må man enten la være å kjøpe teknologi med den funksjonen eller vite hvordan man skrur det av. Det er ulovlig i både USA og EU/EØS å avlytte uten at kunden vet det. Det ville vært en enorm risiko å ta, særlig i USA der man blir saksøkt over en lav sko. Problemet er jo at apper ber om å få avlytte og folk godtar uten å skjønne det.
![]() |
![]() |
#36 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetFikk du kjøpt deg radio? Mannen min syntes mitt forslag var dårlig, og har kjøpt denne: https://www.clasohlson.com/no/JBL-Tu...gaAuGmEALw_wcB
![]() |
#37 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetVi har hatt en JBL radio på badet i mange år; https://www.clasohlson.com/no/JBL-Tu...ooth/p/38-8839
![]() |
#38 |
I mål
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetJeg endte med å finne ut at jeg ikke kunne prioritere det tross alt akkurat nå, hvis jeg ville ha en ordentlig en. Men så hadde jeg en liten innvielse av leiligheten min med en gjeng fra jobben og de spurte hva jeg ønsket meg. Jeg hadde en liste med litt ulike ønsker, men satte også radio til badet der. Og vips - så kom det en radio til badet i hus.
Faktisk akkurat denne! Og jeg er foreløpig veldig fornøyd. Barna også, alle koser seg med radio på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg radio på badetPga denne tråden jøpte jeg den billigste av alle på Clas Ohlson og satte den på badet. Lyden er ikke direkte krystallklar, men den duger for vårt lille bad.
![]() |
#40 |
Glamorøs
|
Si ikke det!
![]() |
|
|