Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg ønsker meg radio på badet

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-25, 10:30   #21
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker meg radio på badet

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Å bli overvåket av Google på badet overrasker det meg at noen vil. Det er helt uaktuelt for meg.

Eg kan på ingen måte sjå kva som skjer på mitt bad som ikkje toler dagens lys, eller dagens lyd.

Gammel 08-01-25, 10:34   #22
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt min Pop-radio på ulike baderom i sju år. Den fungerer like bra nå som da den var ny.

Gammel 08-01-25, 10:36   #23
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Radio på badet, faktisk. At jeg ikke har tenkt på det før. Det fikk jeg kå veldig lyst på, faktisk!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-25, 10:40   #24
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Ein liten google nest mini funkar fint. Høgtalar, så gir du berre muntlig beskjed om kva du vil høyre.

Men tåler en slik fuktighet?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-25, 10:40   #25
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Radio på badet, faktisk. At jeg ikke har tenkt på det før. Det fikk jeg kå veldig lyst på, faktisk!

Ja, jeg har faktisk fått så lyst på det nå at jeg kjenner at jeg kanskje MÅ ha det selv om jeg ikke egentlig har råd.

Gammel 08-01-25, 10:47   #26
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men tåler en slik fuktighet?

Ja, det er i alle fall det eg erfarer.

Gammel 08-01-25, 11:08   #27
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan Google mini spille av radiokanaler? Dette har jeg ikke peiling på, kjenner jeg.

Gammel 08-01-25, 12:58   #28
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Å bli overvåket av Google på badet overrasker det meg at noen vil. Det er helt uaktuelt for meg.

Det har jeg aldri tenkt på! Hvorfor skulle det være et problem?

Vi hadde en Sonos one med Google på badet før, men den ble såpass lite brukt at vi flyttet den inn på treningsrommet. Den kan hvertfall spille radiokanaler.

Apan, si gjerne fra hvis du finner noen som tåler høy luftfuktighet, kunne tenkt meg en i badstua.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-25, 15:16   #29
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, for meg er det egentlig veldig rart at man ønsker å bli overvåket på noe rom. Å ha en mikrofon på badet som registrerer all lyd er en veldig fjern tanke for meg, og jeg ville nok opplevd det som ubehagelig om jeg var på besøk hos noen som hadde det.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-25, 16:33   #30
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Nei, for meg er det egentlig veldig rart at man ønsker å bli overvåket på noe rom. Å ha en mikrofon på badet som registrerer all lyd er en veldig fjern tanke for meg, og jeg ville nok opplevd det som ubehagelig om jeg var på besøk hos noen som hadde det.

Om telefonen er på badet, så er man like langt. Den hører også alt..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-25, 16:51   #31
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og!

Gammel 08-01-25, 17:21   #32
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Min vanlige radio tåler fuktighet på badet i alle fall. deilig å slippe ha mobilen med seg.

Gammel 08-01-25, 17:48   #33
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om telefonen er på badet, så er man like langt. Den hører også alt..

Nei, ikke hvis man skrur det av. At den lytter uansett er en myte.

Gammel 08-01-25, 21:43   #34
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke hvis man skrur det av. At den lytter uansett er en myte.

Nåja. https://www.bbc.com/news/articles/cr4rvr495rgo

Gammel 09-01-25, 06:39   #35
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Nåja. https://www.bbc.com/news/articles/cr4rvr495rgo

Dette handler jo kun om folk som påstår at de blir lyttet til og at de har aktivert Siri uten å mene det, og Apple som benekter det. Det er ingenting motstridende fra det som står i artikkelen jeg lenket til. Om du googler, finner du MASSE liknende artikler og folk er helt overbevist om at de blir lyttet til. Hvis man ikke ønsker p bli avlyttet må man enten la være å kjøpe teknologi med den funksjonen eller vite hvordan man skrur det av. Det er ulovlig i både USA og EU/EØS å avlytte uten at kunden vet det. Det ville vært en enorm risiko å ta, særlig i USA der man blir saksøkt over en lav sko. Problemet er jo at apper ber om å få avlytte og folk godtar uten å skjønne det.

Gammel 20-02-25, 21:41   #36
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk du kjøpt deg radio? Mannen min syntes mitt forslag var dårlig, og har kjøpt denne: https://www.clasohlson.com/no/JBL-Tu...gaAuGmEALw_wcB

Endelig radio på badet for meg, og oppladbar dab-radio som nesten er i henhold til beredskapsrådene. (Ikke utskiftbare batterier.)

Gammel 21-02-25, 08:08   #37
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt en JBL radio på badet i mange år; https://www.clasohlson.com/no/JBL-Tu...ooth/p/38-8839
Og har vært veldig fornøyd med den.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-25, 09:28   #38
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg endte med å finne ut at jeg ikke kunne prioritere det tross alt akkurat nå, hvis jeg ville ha en ordentlig en. Men så hadde jeg en liten innvielse av leiligheten min med en gjeng fra jobben og de spurte hva jeg ønsket meg. Jeg hadde en liste med litt ulike ønsker, men satte også radio til badet der. Og vips - så kom det en radio til badet i hus.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi har hatt en JBL radio på badet i mange år; https://www.clasohlson.com/no/JBL-Tu...ooth/p/38-8839
Og har vært veldig fornøyd med den.

Faktisk akkurat denne! Og jeg er foreløpig veldig fornøyd. Barna også, alle koser seg med radio på badet.
Den er vel ikke så egnet som beredskapsradio dessverre, men det får være.

Gammel 21-02-25, 14:44   #39
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pga denne tråden jøpte jeg den billigste av alle på Clas Ohlson og satte den på badet. Lyden er ikke direkte krystallklar, men den duger for vårt lille bad.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-25, 10:14   #40
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Den er vel ikke så egnet som beredskapsradio dessverre, men det får være.

Si ikke det!

https://www.tek.no/samletest/i/JbwxG7/beste-dab-radio

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.